Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

ExtremEngine 4T Prosjektet

Anbefalte innlegg

Jeg skal begynne å bygge en pc for komfirmasjonspengene jeg får en gang i mai-juni.. Har funnet DET utvalgte kabinettet og skal begynne med å bestille dette først og fremst.

Tanken bak det hele er å ha innholdet i UV Blå.

Oppdateres når varer og diverse kommer.

Endret av Teejay187
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tøft kabinett det der, men det blir veldig vanskelig å gjøre noe fysisk modding på fronten der pga. det "komplekse" designet.

Er fronten der i plast eller alu? Jeg må si jeg er absolutt ferdig med alt som helter plast etter jeg gikk over til mitt nåværende Lian-Li (som brukes til Transcendence^2: Project Freeflow, worklog op om en måneds tid). Pga. det komplekse designet ville jeg annta at det var støpt plast, men det hadde vært artig å vite...

Blir artig å se hvordan det ser ut til slutt. Lykke til =)

-Stigma

Lenke til kommentar

Skal være fosiktig med kabinettet da :p

Skal bygge pcen først og fremst og så montere no casemods...

Tenkte å kle alt av kabler med uv-blå sleeves, lime neon-wire langs kantene på utsiden, tegne på kretsene på hovedkortet med uv-tusj, gjøre greia fjernstyrt via kontroll... hva mer? :hmm:

Endret av Calvinator
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Da har jeg tatt meg tid til å begynne på dette prosjektet. Da jeg ikke får tak i dette kabinettet så tenkte jeg å ta utgangspunkt i ExtremEngine 3T fra Aerocool.

Dette blir et vannkjølingsprosjekt. Vannkjøling er bestilt, sammen med Core i5 750 og 5770.

Ser at jeg ikke var så handlekraftig for noen år siden, men nå skal dette prosjektet endelig gjennomføres! I løpet av den neste uken skal hele bygget planlegges. Trippel radiator, sidevindu, Integrert skjerm på 6,5 tommer og masse UV effekter.

Endret av Teejay187
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...