LwRider Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hei. har noen filmer på dataen som jeg tenkte jeg skulle brenne over på dvd. Men det som er problemet er at dvd spilleren vår ikke klarer å lese av disken, så jeg må endre formatet på filmene(hvis dette i det heletatt går ann da? ). Jpeg, mp3 og wmaer de formatene dvdspilleren klarer å spille av. Kan noen hjelpe meg? Takker for svar! Lenke til kommentar
FmStorm Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hei. har noen filmer på dataen som jeg tenkte jeg skulle brenne over på dvd. Men det som er problemet er at dvd spilleren vår ikke klarer å lese av disken, så jeg må endre formatet på filmene(hvis dette i det heletatt går ann da? ). Jpeg, mp3 og wmaer de formatene dvdspilleren klarer å spille av. Kan noen hjelpe meg? Takker for svar! 5720811[/snapback] Last ned 3gp converter? tror du finner gratis demo. Lenke til kommentar
LwRider Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Last ned 3gp converter? tror du finner gratis demo. 5720882[/snapback] Oki..takk..skal laste det ned etterpå.. Noen andre som vet hvordan?(en annen måte.?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå