Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Warpzone 10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-22 17:58, skrev Anders Leipsland:

hvorfor velger dere plass i kantene? Må jo sitte "midt i smørøyet" :smile:

Enig med deg der ja :smile: Hva med Seat 21 Table 11 og nedover?

*ADVARSEL*

Hold dere unna Seat 29 Table 1

*ADVARSEL*

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-23 23:56, skrev SirHartge:

Quote:

Den 2002-09-23 20:47, skrev allyse:

Under internett? virka litt feil bare

Mvh

A. Lyse

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-09-23 20:47 ]</font>

Nettverksparty brukes å legge under internett og nettverk eller under off topic.

Okei. Da flytter jeg den :smile:

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-22 13:45, skrev allyse:

Tenkte meg på Warpzone 10 til høstferien :smile: Er det noen flere fra HWN/forumet som skal dit - og hvor sitter dere? Hadde vert kult å fått samlet en gruppe
:grin:

Jepp jeg er blandt admin på WZ10 så jeg er med =)

Skal derfor sitte litt avsides, men tøft å få møte noen av HW folka i løpet av LANet =)

Blir gøy!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-23 20:50, skrev siDDIs:

om eg skal så skal det ijallefall vere langt langt langt vekke i frå Peda(grøss, coca cola sangen og rosa helikopter 24/7)

=)

Heile crewet ska sannsynligvis sitta på "galleriet" så du slipper å sitta nærme peda =)

*note to self: husk å plassere tech crew langt fra AV*

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-24 00:53, skrev lordpiet:

Quote:

Den 2002-09-22 13:45, skrev allyse:

Tenkte meg på Warpzone 10 til høstferien :smile: Er det noen flere fra HWN/forumet som skal dit - og hvor sitter dere? Hadde vert kult å fått samlet en gruppe
:grin:

Jepp jeg er blandt admin på WZ10 så jeg er med =)

Skal derfor sitte litt avsides, men tøft å få møte noen av HW folka i løpet av LANet =)

Blir gøy!

Vær så snill å ver litt mer gjerrig på lyd-volumet i år. På Warpzone 6 var det så enenormt overdrevet på lyd-volumet. Jeg fikk noe inn i granskauen vondt i hodet av den overdrevet lyden (det var så galt jeg ikke kunne høre musikk med headsett. lyden i rommet overdøvet headsettet 100%) . :sad:

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-24 10:20, skrev allyse:

Vær så snill å ver litt mer gjerrig på lyd-volumet i år. På Warpzone 6 var det så enenormt overdrevet på lyd-volumet. Jeg fikk noe inn i granskauen vondt i hodet av den overdrevet lyden (det var så galt jeg ikke kunne høre musikk med headsett. lyden i rommet overdøvet headsettet 100%) . :sad:

Mvh

A. Lyse

Vært på TG? Der bråker det der. Det er jo svarte meg Crewet som bråker mest av alle med dette fordømte anlegget sitt til 1+ million kr da.

Også Norske Nerder. De også bråker. Fra morra til kveld. :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-24 10:26, skrev Cappo:

Quote:

Den 2002-09-24 10:20, skrev allyse:

Mvh

A. Lyse

Vært på TG? Der
bråker
det der. Det er jo svarte meg Crewet som bråker mest av alle med dette fordømte anlegget sitt til 1+ million kr da.

Kan tenke meg det ja :razz:

Mvh

A. Lyse

[ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-09-24 13:05 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-24 10:26, skrev Cappo:

Vært på TG? Der
bråker
det der. Det er jo svarte meg Crewet som bråker mest av alle med dette fordømte anlegget sitt til 1+ million kr da.

Akkurat det der er plagsomt. Lyd bør komme fra spredt omkring i hallen, ikke fra arrangørene. Men lyd må det være på LAN, er kjipt når du kan stå å prate med folk 5 bord ifra deg. Skal være litt liv :smile:

Norske Nerder er forøvrig en drittorganisasjon som har skaffa seg et bra navn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...