Knut__ Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg klarer ikke bli kvitt denne irriterende saken. Altså når jeg starter IE så kommer http://www.passthison.com/opp og videresender meg til startsiden min. Skjønner ikke hvorfor dette skjer, siden er en mp3 side eller no soom søstrene mine har besøkt. Det er svært irriterende at hver gang IE starter så må jeg innom denne siden og så kommer det et pop-up vindu som først viser seg en stund etter at IE er avsluttet. Veldig irriterende. Jeg har forsøkt å bli kvitt passtihison uhyret ved å slette alle tempIntrenetfiles, cookies, søkt gjennom register og hardisk etter passthison, brukt antivirus prog for å finne det, og sett på siden til passthison.com for å se om det er no unsubcribe eller no liknende jeg kan bruke. Men har ikke funnet ut av det. Pcen dette har hendt med er en hjemmearbeidsstasjon for mamma så jeg kan ikke formatere og herje slik som jeg helst ville gjordt for å komme problemet til livs. Håper noen har tips og råd og komme med! MVH Knut Martin Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Da må du sette startup siden din til det du vil, da! Gå inn i Internet Options og velg der. Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Last ned og kjør Ad-aware, det bruker å hjelpe. http://www.lavasoft.nu/ Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Det er mulig at du har en liten key i registeret her: HK_Local_Machine & HK_Current_UserSoftwareMicrosoftWindowsCurrentversionRun som starter en regfil på din pc. Ta en titt i regedit. Finner du en bane som du er usikker på, og åpner denne i notepad, vil du fort se om du har årsaken der. Lenke til kommentar
Heia Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Høyreklikk på IE ikonet-->egenskaper, der kan du slette evt. sette opp en ny startside.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå