Sensei_pt Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Har hørt litt av hvert om skjermene på TM 3004, men det store spørsmålet er om denne skjermen er av den blanke "glare"-typen. Noen som vet? Det hjelper ikke bare å se på diverse produktbeskrivelser, en manglende bekreftelse er jo ikke det samme som en avkreftelse. Så jeg hadde satt pris på om noen som har en slik og er sikker kunne svare. Lenke til kommentar
Expertgutt Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Acer Travelmate 3000-serien har ikke blank skjermtype. Hvis du søker her på forumet får du opp en tråd hvor en som har en slik klager over blasse farger. Kanskje det blir bedre skjerm på den nye Travelmate 3010-serien. Lenke til kommentar
Sensei_pt Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg leste den tråden som tar opp fargene på TM 3002, men det var disse bildene som fikk meg til å tvile: http://www.it.com.cn/f/notebook/054/19/050..._3002wti_18.jpg http://www.it.com.cn/f/notebook/054/19/050..._3002wti_11.jpg Den skjermen ser temmelig blank ut for meg... Nå har jeg eliminert så og si alle andre maskiner (inkludert masse flotte fra Asus og LG) p.g.a. glare-skjerm, også dukker dette opp! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hva med å høre med Acer Norge? Lenke til kommentar
a_f Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hadde Acer 3002 ved siden av en Packard Bell pc som hadde "Diamondview", altså glare skjerm. Så vidt jeg husker, så var det vanlig skjerm på Aceren. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei,den har IKKE Glare/CrystalBrite skjerm.... Lenke til kommentar
Sensei_pt Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Ok, da stoler jeg på dere og takker for svar. Det må være bildene som lyver litt. Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Stemmer, den har IKKE glare/CrystalBrite-skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå