babbakaørn Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hei, Jeg skal hjelpe tanten min som jobber frivillig i dysleksiforbundet med å sende 400 sms til medleme sine. Vil helst sende dem fra pcen og det skal helst være mulighet til å få svar tilbake på pcen. Det skal ikke være noe reklame i smsene. Pris pr sms er ikke så farlig. Noen som vet om noe som kan hjelpe meg? Mvh Tobias Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Det er jo ganske åpenbart at man da tar kontakt med de som drifter teknologien. Telenor. Inpoc kan være et alternativ. Men jeg er 100% sikker på at ringer du TelenorMobil så kan de selge dere tjenesten eller sette dere i kontakt med de som kan. AKIRA Lenke til kommentar
tigergutt1 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 https://netcom.no/bedrift/tjenester/pcsms.html Her kan du sende fra PC, og få svar til en e-postadresse. Tjenesten krever imidlertid at du har et NetCom-abonnement. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Ikke helt det du tenkte på kanskje, men legger ned en link til MyPhoneExplorer Du kan sende sms fra PC-en etter å ha koblet telefonen din med blåtann eller kabel til pc-en. Tror ikke det er noen begrensing på hvor mange du kan sende på en gang. Men når folk svarer vil sms-ene havne på telefonen , men du få opp meldingene i MyPhoneExplorer også. Kanskje ikke det beste alternativet for deg men verd å ta en titt på. Glimrende program i hvert fall. EDIT: MyPhoneExplorer er designet for SonyEricsson K700 Pluss testet og fungerer på: K750, D750, W800, W550, W900, K600, K500, Z520, S700, V800, Z600, Z1010, T300, T610, T630, T68 Endret 8. mars 2006 av Xpi Lenke til kommentar
tbone Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Hvis hun er Telenor kunde så kan hun sende samtidig til alle fra Mine Sider. Tar vel "litt" tid å lage kontaktlisten, men når den først er laget så ligger den jo der til neste gang.... Edit: En gruppe der kan bestå av maks 200 mottakere, men det er jo bare å lage to grupper. Endret 8. mars 2006 av tbone Lenke til kommentar
tigergutt1 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei, Jeg skal hjelpe tanten min som jobber frivillig i dysleksiforbundet med å sende 400 sms til medleme sine. Vil helst sende dem fra pcen og det skal helst være mulighet til å få svar tilbake på pcen. Det skal ikke være noe reklame i smsene. Pris pr sms er ikke så farlig. Noen som vet om noe som kan hjelpe meg? Mvh Tobias 5720599[/snapback] Så vidt jeg kan se på svarene er, det kun NetCom pcSMS som har den funksjonaliteten du er ute etter. Det som er genialt med tjenesten er at du kan angi at du ønsker at svaret skal komme inn på e-posten din. Tjenesten har ingen etableringsavgifter eller månedsavgift, du betaler kun per SMS du sender. Man kan også sende 400 samtidig dersom man ønsker det, i tillegg til at man får opp leveringsrapporter i programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå