AKIRAx77 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Idag har jeg dette: Hightech Excalibur Radeon 9550SE 128MB Og jeg lurer på hva jeg kan oppgradere til men samtidig ivareta et par krav: AGP Vifteløst. Har det kommet noe på markedet fra enten ATI eller Nvidia som gjør at en HTPC kan ha bedre bruk for et nytt kort. Feks støtte for HD eller lignende? AKIRA Lenke til kommentar
tZar Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Idag har jeg dette: Hightech Excalibur Radeon 9550SE 128MB Og jeg lurer på hva jeg kan oppgradere til men samtidig ivareta et par krav: AGP Vifteløst. Har det kommet noe på markedet fra enten ATI eller Nvidia som gjør at en HTPC kan ha bedre bruk for et nytt kort. Feks støtte for HD eller lignende? AKIRA 5720593[/snapback] GF6200 er det første som poppet opp i hodet mitt. Har samme kortet selv, og sammen med PureVideo, så fungerer det utmerket til mitt bruk (media-portal, theatertek, .ts .wmv osv avspilling) Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Råeste vifteløse prisguiden kommer med til meg er et 6600GT: https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications Det har HDTV-støttte hvertfall EDIT- Eller kjøp et 7800GS og sett på passiv kjøler Endret 8. mars 2006 av Edge Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Det 6600GT kortet var ikke dumt i det hele tatt. Jeg har vifte løs PSU, CPU vifte på 60% ytelse og kabinett vifte på samme...et 7800 med passiv kjøler tror jeg vil bli en smule varmt. men hvis det 6600 kortet er klasifisert for den type bruk..så virket jo det ganske nice!! AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå