2rZ Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Heisann! Er på jakt etter skrifttypen/fonten som brukes i rema1000-logoen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne, evt. lage en slik. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hehe. Nei sorry. Jeg vet desverre ikke om den fonten. Men kan jeg spørr om hva i huleste du skal bruke den til? ;D Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg vet ikke om du godtar et "nesten", men jeg har funnet en font som ligner ganske mye på den som er brukt i logoen til Rema 1000. Fonten heter Arial Rounded, og har mange av de samme trekkene som den i originale logoen. Etter litt triksing og miksing med photoshop har jeg rekonstruert en tilsvarende logo med denne fonten, som et kjapt eksempel på hvordan det kan se ut. Original logo: Rekonstruert logo: (Burde hatt en piksel bredere hvit mellom det røde og det blå i min rekonstruksjon) Fonten finner du forøvrig her. Lenke til kommentar
2rZ Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Konge! Takk, skal laste ned med en gang! Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Frankfurter Inline ligner også, i hvertfall på de fem første tegnene Men ikke på nullen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Edit: litt for sen. Fant den samme som kattekwinnen. ------------ Den her ligner vel ganske mye (er bare svart/hvitt, men dere ser det likevel) : Frankfurter Inline Prøv også http://www.myfonts.com/WhatTheFont/ Endret 22. mai 2021 av Runar Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Da er det så enkelt som å rappe 1-tallet fra den siste fonten og putte inn i den andre, og vips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå