Gå til innhold

Trygt å fjerne innhold? system32\ReinstallBackups

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om det er trygt å fjerne innholdet i \WINDOWS\system32\ReinstallBackups? Mappen inneholder en bunch med driver backups tror jeg. Har egentlig tenkt å fjerne kun 2 av mappene som inneholder noen ATI-drivere på grunn av at jeg har problemer med skjermkortdriveren (men det er en annen sak).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke tatt sjansen på å uten videre slette mapper med systemfiler, det kan du komme til å angre på. Forsøk heller å avinstallere ATI-driveren som du har problemer med på vanlig måte, via Legg til/fjern programmer, eller "Rull tilbake driver" i egenskaper for skjermkortet...

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke tatt sjansen på å uten videre slette mapper med systemfiler, det kan du komme til å angre på. Forsøk heller å avinstallere ATI-driveren som du har problemer med på vanlig måte, via Legg til/fjern programmer, eller "Rull tilbake driver" i egenskaper for skjermkortet...

5720697[/snapback]

Vel det kunne hende at noen visste at det var trygt.., nemlig derfor jeg spør. Avinstallering på vanlig måte er forsøkt + andre ting. Du kan se hva jeg har gjort her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=547839

Disse mappene er de eneste "restene" jeg finner igjen på pc'en etter en clean avinstallering av ATI-relaterte drivere/programmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...