levlex Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 CeBIT: BenQ-Siemens lanserte i morgentimene i dag seks nye telefoner. Blant dem tre C-modeller. Les mer Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ikke så verst Håper prisene holdes nede da, så kan de li aktuelle for mange tror jeg. Har ikke testet noen av BenQ-Siemens telefoner enda, og lurer veldig på om de sliter med tregheter som veldig mange Siemens telefoner gjør. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg håper og tror mye av treghetene er borte. Det samen med mye mer oppfriskende menyer vil gjøre merket aktuellt for mange flere. Skjermene virker som de kommer seg også, og da er jo problemene til Siemens borte! Håper de lykkes. Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 De har iallefall mange moiler med bra design mener jeg! Synes mange av Siemens mobilene ser ganske like ut. Tror det var bra for Siemens og slå seg sammen med BenQ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg