Moonscape Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hei. I går fikk jeg plutselig ikke lengre til å lage noe tekst i photoshop. Dvs, i layers står det at den er der, men den vises ikke i bildet... teksten er jo til og med svart ;P.. burde jo ikke være noe problem. Det skjedde uten at jeg forstår hvorfor. Er det noen som har tips, eller bør jeg like gjerne installere photoshop på nytt? (tror nok det kan hjelpe, men uff hehe.. orker ikke). Hilsen Moonscape Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Du har kansje lagt den under ett layer som ligger over teksten.. Det vil si at om du flytter teksten opp til øverste layer så vil den vise igjen Lenke til kommentar
Moonscape Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Du har kansje lagt den under ett layer som ligger over teksten..Det vil si at om du flytter teksten opp til øverste layer så vil den vise igjen 5720388[/snapback] Er dessverre ikke det som er problemet Har sjekka det.. Funker ikke engang om jeg lager nytt dokument. :S Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Prøvd å gjøre alle layers usynlige utenom tekst layeret da? Lenke til kommentar
Moonscape Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Prøvd å gjøre alle layers usynlige utenom tekst layeret da? 5720402[/snapback] jupp hihi (but still nothing) EDIT: haha *slårsegselvihuetmedenhammer* Var pga en støgg skrifttype som ikke viste skrift Testet forresten det også tidligere, men må ha gjort noe feil. Nå funker hvertfall alt som det skal Endret 8. mars 2006 av Moonscape Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Opacity er på 100%? Du bruker en standard font? Størrelsen er ok? Det du skriver er innenfor bildets radius? (OT: Avataren din er for stor, og strider derfor mot forumets retningslinjer.) Lenke til kommentar
Moonscape Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Hehe, trodde først det var font'en jeg og. og så sjekka jeg, men tydeligvis ikke godt nok, for det var der problemet lå. Kom på det rett før du skrev, men takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå