Mazeking Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Har scannet en del dokumenter til PDF. All tekst er det kjørt gjennom OCR slik at jeg skal søke i den. Teksten er lite pen etter scanning så jeg ønsker dog å erstatte all scannet tekst med ren tekst gjenkjent via OCR. På denne måten vil jeg få rene pene fonter. Kan dette gjøres i Adobe Acrobat Professional og hvordan? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Bruk tekstverktøyet til å merke all teksten. Kopier og lim inn i f.eks. Word. Da har du en ren og pen tekst. Og du kan endre størrelse og fonttype. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Bruk tekstverktøyet til å merke all teksten. Kopier og lim inn i f.eks. Word.Da har du en ren og pen tekst. Og du kan endre størrelse og fonttype. 5721399[/snapback] Vil gjerne ha det i PDF filer men kun renske opp teksten. Trodde det var en funksjon for å kovertere scanned bitmap tekst til ren tekst i acrobat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå