Joachim_F Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 JoWooD har nå kunngjort at det etterlengtede rollespillet Gothic III skal lanseres i september. Les mer Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg 'frykter' dette blir årets spill!! Bestilt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Synes Gothic II var rett å slett en ******! Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Jeg 'frykter' dette blir årets spill!! Bestilt. 5720445[/snapback] Dette er jo en strålende nyhet! men årets spill hm, det er ikke godt å si. Kommer en del gode spill nå framover, tilogmed i mars. Men det blir garantert en av de beste spillene som kommer i 2006 Edit: Fjernet en beskjed til min mor Endret 8. mars 2006 av SpoileD Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Foretrakk alltid TESIII over Gothic II, tror nok det kommer til å være tilfelle med TESIV og Gothic III også. Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Gode nyheter faktisk, hadde Tes4 og Gothic 3 kommet ut samtidig hadde nok det vært litt krise. Nå får jeg noen måneder på Oblivion, og rett når jeg er ferdig med dette kommer det ennå et genialt rollespill ut. For et år Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 fin nyhet, tror selv TES4 bilr årets spill, men Gothic III kommer sikkert ikke langt bak Lenke til kommentar
Pibeba Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 jeg fryktet det skulle ta denne tiden å få det lansert, men de har nå satt en fast dato å det er jo positvt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Fint å høre at det er offisielt nå. Problemet er vel at offisielle datoer som blir satt et stykke frem i tid har en tendens til å være feilaktige, da spillutgivere ser ut til å elske å utsette spillene. Vi får nå se om det faktisk kommer i September da. Fint at Gothic 3 kommer så sent, forresten. Da får jeg to flotte rollespill i løpet av et år, og slipper å sitte og bite negler bare for å finne ut hvilket et jeg skal begynne å spille først (begge to skal uansett skaffes - hadde jeg kun velget èn, ville jeg gått for G3, selv om at Oblivion også uten tvil blir sinnsykt bra). Lenke til kommentar
Juke Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 2006 ser ut til å bli et bra år med tanke på spill til PC, får man si. Gothic III og Elderscrolls IV i løpet av samme år blir jo helt genialt. Hvilket av disse to spillene som blir det beste er ikke så interessant, det viktigste er at de sannsynligvis blir kanonbra begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg