Tuffeluffe Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hei! Jeg vurderer å bytte ut musematta jeg har nå, med en ny en... Har da sett på Razer eXactMat. Noen som bruker akkuratt disse to sammen? Kom gjerne med andre gode musematter som jeg fungerer ypperlig med Logitech G5. Takk! Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Skrivebordsplata funker helt supert med G5 Ellers bruker jeg icemat selv (må oppgradere firmware i musa først for å få det til å funke). Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Bordplata på min pult funker ikke særlig bra, har testet, og vil ikke bytte helt ny pult =) Er ikke så stor fan av Icemat, med tanke på glass... Noen som har noen meninger om Razer matta? Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg bruker razer speedmat, og den funker som bare faen går utifra at exact mat og fungerer Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Bruker du razer speedmat, med G5? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå