Hans Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Jeg har en sony mp3-spiller (nw-e507), og nå fungerer ikke to av menyknappene. Dette har skjedd før, men sendte den inn til sony, og de fikset den. Nå har det altså skjedd igjen, og jeg merker jeg begynner å bli litt lei. Er det ikke en regel om at man kan heve kjøpet etter et visst antall rep.forsøk? Noen som vet? Eller har linker til noen bra sider om sånt? EDIT: hvorfor kom posten i "webshop og butikkdiskusjoner" når jeg postet i "annet om hardware" ? jaja Endret 8. mars 2006 av godspeed84 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Samme feil: 3. gangen Forskjellige feil: 4. gangen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Samme feil 3. gangen. Forskjellige feil står det ingenting om i forbrukerkjøpsloven. Så det er ikke helt korrekt det der oysfaerg . Men, det er større sjanse for heving av kjøp ved 4 ganger forskjellige feil - selv om det ikke er lovbestemt. Lenke til kommentar
Hans Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 okei, takker for svar Er egentlig veldig fornøyd med selve spilleren, bortsett fra at knappene slutter å fungere. Men hadde jo vært greit med pengene tilbake og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå