hitokiri Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 BenQ-Siemens viste i dag frem sin nye Windows-baserte smarttelefon med innebygget GPS og Wi-Fi. Les mer Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Skrekk og gru for et monster. Nå har jeg riktignok store-mobiler-fobi, men det der var en plugg! Forøvrig sier digi.no følgende om batteri: Med standardbatteriet er standbytiden oppgitt til å være opptil 150 timer, mens taletiden er begrenset til 240 minutter. Vet ikke hvor de har det fra, men det kan kanskje være greit å ha med i artikkelen. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 P51 har ellers minnekortutvidelse, slik at du kan ta i bruk SD-kort.Greit at alle vi bruke forskjellige kort, men kan de ikke i hvert fall ha samme kortet på alle telefoner fra hver enkel produsent? Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Tjohei: slikt står i det offisislle datashet'n vet du Sigmund_Freud: den bruker SD fordi den støtter SDIO. (som igjen betyr at du kan kjøpe tilleggs-kort, som TV-Tuner osv) Definitivt min neste mobil Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Tjohei: slikt står i det offisislle datashet'n vet du 5721430[/snapback] Hvorfor hadde ikke Amobil fått det med seg, da? Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Nei, det vet jo ikke jeg Muligens fordi noen av linkene til Datasheets på BenQs sider ikke funker, men bruker man de rette så får man lasta ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg