CIder Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Heisann! Jeg plages med å få deling av skrivebord (Fjernhjelp) til å fungere. Jeg får beskjed om jeg må oppdatere msn, noe jeg har gjort. Versjonen er 7.5.0324. Noen som har hatt lignende problemer og har en løsning på det?. Alt annet fungerer som det skal. (Sende filer o.l) Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Du må ha Windows Messenger installert for at Fjernhjelp skal fungere med MSN Messenger. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Jepp, det har du helt rett i!. Fikset det nå. Hjertelig takk for hjelpen!. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Når jeg nå inviterer eller blir invitert til fjernhjelp, mister jeg nettet i rundt 10 sekunder før det kommer tilbake igjen. Hva kan det skyldes mon tro?. Sitter bak en router om det har noe å si... Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Når jeg nå inviterer eller blir invitert til fjernhjelp, mister jeg nettet i rundt 10 sekunder før det kommer tilbake igjen. Hva kan det skyldes mon tro?. Sitter bak en router om det har noe å si...Jeg sitter bak en router med innebygget brannmur. Fjernhjelp har aldri fungert hos meg. For å finne ut om det skuldes routeren må du koble deg til nettet direkte til modemet, altså utenom routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå