Kjekssjokolade Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 I det siste har maskin til bordern begynt å oppføre seg rart..... Det kommer opp en slags type feilmelding når maskinen startes opp, å den popper opp igjen ca 20min etter at den først viste seg. Dette kommer opp: 16-biters MS-DOS-delsystem C:\PROGRA~1\ISTsvc\istsvc.exe NTVDM CPUen fikk en ugyldig instruksjon. CS:06d5 IP:01e3 OP:63 68 65 2f 31 Velg 'Lukk' for å avslutte programmet Man kan ikke gjøre noe når den ruten er oppe, å trykker man lukk eller ignorer, kommer ruta opp igjen etter en veldig kort stund, hva skal jeg/han gjøre? Maskinen: ASUS A8N-SLI premium XFX 6600gt 1024mb Corsair TWINX1024-3200C2 (2*512) AMD athlon64 3500+'venice' 250gb hd Det er å i det siste den feilmeldinga der har begynt å komme opp, den kommer bare når maskinen akkurat blir slått på, å er der i ca 20-30min etterpå. Har ikke gjort noen software eller hardware endring på maskinen på lenge. Lenke til kommentar
Banzai Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Sjekk denne linken du. Burde gi deg svar på alle spørsmål. http://www.neuber.com/taskmanager/process/istsvc.exe.html . Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) jeg får ikke slettet fila, kommer opp at den er i bruk EDIT: jo har du sett :!: Endret 8. mars 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå