Ci2 Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Emnet sier vel det meste. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 cisco 760 var den siste routeren med "fake" OS. Det var en router som Cisco kun hadde kjøpt opp og ikke hadde stort med å gjøre. Lenke til kommentar
oellefsen Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Cisco 800 er den minste av dagens routere som kjører IOS. Den første i historien vil jeg tro var en samling komponenter på et kjøkkenbord i California tidlig på 80 tallet. AGS og Cisco 7000 er vel det eldste du kan komme borti i drift nå. - Øyvind Lenke til kommentar
Ci2 Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Takk for svarene. Jeg ser i ettertid at spørsmålet var litt feilformulert så jeg bør vel utdype dette litt. Rettelse: Hvilken Ciscorouter av nyere modell er den første med "ekte" Cisco-OS? Tanken er å gå til anskaffelse av en slik for å lære litt om OS'et samtidig som man får litt erfaringer med det. Ci2 Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Vel gå for en router i 800 serien (de blir faktiskt produsert ennå). Men de beste å "leke seg" med er faktiskt 2500/2600 serien. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå