Petterahl Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hei! Er på utkikk etter en trådløs ruter, er ganske blank på dette området. Har for øyeblikekt en Sparklan WX-6215M, link. Denne fungerer greit, men sliter litt med dårlige signaler og slake hastigheter. Er jo bare trossalt 11 Mbps, så jeg skal kanskje ikke forvente så mye mer. Men nå som jeg er på utkikk etter et bedre alternativ, men det kanskje like greit å kjøpe modem og ruter i samme boks? Har er modem fra telenor nå, som fungerer bra. Hva vil dere anbefale? Rutern står nå i -1 etg. og jeg i 2 etg, det fungerer, men det er endel mur imellom oss så den kobler seg av av og til. Så jeg regner med at jeg trenger en som kanskje har 2 eller 3 antenner. Takker for svar Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 linksys WRT54GL anbefales eller WRT54GS Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Glemte å si at jeg gjerne vil ha 108 Mbps. Bruker også endel p2p og torrent, så den burde være stabil til det. 4 stk porter er heller ikke å forakte.. Men burde jeg gå for en løsning som har ruter/moden i samme boks? Fordeler/ulemper? Endret 8. mars 2006 av Petterahl Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Glemte å si at jeg gjerne vil ha 108 Mbps. Bruker også endel p2p og torrent, så den burde være stabil til det. 4 stk porter er heller ikke å forakte.. Men burde jeg gå for en løsning som har ruter/moden i samme boks? Fordeler/ulemper? 5720188[/snapback] linksys håndterer dette vedlig bra, jeg har selv 2 bærbare og en stajonær via trådløs og en telio ip telefoni. fungerer fint det for min del. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Tror kanskje jeg går for Linksys WRT54GS. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hei! Er på utkikk etter en trådløs ruter, er ganske blank på dette området. Har for øyeblikekt en Sparklan WX-6215M, link. Denne fungerer greit, men sliter litt med dårlige signaler og slake hastigheter. Er jo bare trossalt 11 Mbps, så jeg skal kanskje ikke forvente så mye mer. Men nå som jeg er på utkikk etter et bedre alternativ, men det kanskje like greit å kjøpe modem og ruter i samme boks? Har er modem fra telenor nå, som fungerer bra. Hva vil dere anbefale? Rutern står nå i -1 etg. og jeg i 2 etg, det fungerer, men det er endel mur imellom oss så den kobler seg av av og til. Så jeg regner med at jeg trenger en som kanskje har 2 eller 3 antenner. Takker for svar 5719947[/snapback] hei synes min d-link di 624 router er veldig stabil for tida og tror DGL-4300+ var veldig stabil(gaming router) litt offtopic mitt spørmål men hvor stor linje har du, og har du speedtouch modem? lurer på om mitt ikke takler 6 mbit linje Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 MAXILA: For øyeblikket har jeg 1 Mbps linje fra telenor, skal vel snart bli oppgradert? Har THOMSON: Speedtouch 510i fra telenor. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 ok bare lurte jeg for tror ikke mitt sånnet modem takler 6 mbit Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Har nå blitt oppgradert:) Er Linksys WRT54GS er godt kjøp? Lyst til å bestille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå