Onyx Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hei! Okey, endelig er jeg 18 år! Digg, dagliglivet blir bedre nå. Bestiller oppkjøring snart vel, men teori er ikke i boks enda. Tenk på at det er 80% sjanse for at man stryker, hele 4 av 5 stryker altså! Nå må vi ikke skli ut, en digresjon inne i blant skader ikke... Ut på diskotek til helgen ja, det blir fresht! Takk ! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Gratulerer, dog det er litt oppskrytt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Grattis! Enig med, Cheezcake... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Gratulerer, dog det er litt oppskrytt. 5720053[/snapback] Enig! To uker med atten fylte år og likevel er ikke livet mitt fylt med lykke og mening Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Det er ikke oppskrytt. Ingenting er som å stikke opp på ICA og kjøpe seg EI øl bare for å flashe legitimasjon tæhæ edit og GRATULERER så mye med atten fylte år! Endret 15. mars 2006 av Knut Erik Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Etter første turen på polet merker man at det ikke er så stort likevel. Det er dog greit å kunne kjøre selv, det skal man ha. Også er familien gjerne litt gavmilde på en sånn milepæle av en dag, merket jeg i det minste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå