Gå til innhold

Dell 6400 fysisk batteristørrelse

Anbefalte innlegg

Da kommer endelig 6000 i en oppdatert 6400 variant.. :)

6400_pd_250x250.jpg

Dell Inspiration 6400

Det jeg har lurt på er om 9 celle batteriet er fysisk større enn 6celle batteriet? Noen 6000 eiere som kan si noe fornuftig om det? Og en eller annen nevnte i en tråd her på forumet at bedriften han jobbet i hadde "hatt trøbbel med" 6 cell batteriet, uten at det ble utdypet hvorfor det var et problem. Noen som har noe fornuftig å si om det?

-Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har 9-cellers på en ny Inspiron 6000. Jeg lurte på dette selv, da jeg skulle kjøpe PC, men batteriet passer perfekt inn i datamaskinen, uten å stikke ut noe sted. Jeg tenker heller ikke over at batteriet er 200 gram tyngre. Det er umulig å "kjenne" forskjellen. Et 9-cellers holder i rundt 5 timer med vanlig internettsurfing og tekstbehandling.

Endret av UllForEver
Lenke til kommentar

Batteriet passer perfekt inne i maskinen.

Jeg har nettopp snakket med en selger hos Dell.no angående Inspiron 6400, og de får Mobility Radeon X1300 128mb og X1400 256MB som kommer til og bli tilbydd til disse maskinene om et par uker.

Prisen på X1300 128MB var rundt 600kr, mens prisen på X1400 256MB var rundt 1100kr.

Jeg satte opp en ferdig konfigurert Inspiron 6400 med følgende spesifikasjoner bare for og sjekke prisen:

Core Duo 1.83GHz, 1024MB minne (free upgrade), X1400 256MB, Bluetooth, WXGA skjerm med TrueLife, 9 cellers batteriet, 100GB 5400rpm HDD, 1 års garanti.

Den kom seg på 11558,- inkl. mva/frakt.

En ganske god pris med andre ord.

Noen som aner hvor godt X1400 256MB yter?

Endret av bidz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...