Burns Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Så noen små film snutter av denne EL71. Trur de ligger inne på club-siemens. Har egentlig ventet mest på EF81. Men etter å ha sett disse små filmene fra EL71, trur jeg jammen at det er den jeg venter mest på nå. Utifra filmene har jeg skikkelig sansen for denne. Håper denne følelsen fortsetter den dagen jeg står med den i hånden og prøver den for første gang. hehe.. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg prøvde EL71 åp Elektrofil. Den har ekstremt god skjerm, god slide og ikke minst får man en kvalitetsfølelse når man holder i den! I motsetning til utstillingsmodellen av EF81, var EL71 kjemperask i menyer og på kamera! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Noen som vet når den kommer? Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Håper også el71 kommer snart. Det må jo være den beste mobilen man får tak i til den prisen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå