molna Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Selv synes jeg kun EL71 og P51 er interessante, så da skriver jeg mest om dem P51: Windows Mobile 5.0 GPS (SiRF Star III) WLAN/WI-FI Voice Over IP / Skype E-mail Push SD-leser med SDIO-atøtte (f.eks TV-kort) 1.3MP kamera m/LED QWERTY Quad-band (ikke 3G eller EDGE sorry..) EL71: QVGA display (bygger på S75, ikke SXG75) EDGE 1.3MP kamera m/LED Micro-SD kortleser - har selv brukt EL71 noen uker og planlegger et kort Preview. Flere bilder/info av disse og resten finner dere på: http://www.benqmobile.com/cds/frontdoor/0,...NrNrNrN,00.html Lenke til kommentar
FaO Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 hm.. P51 så ut til å passe meg... har den IR/Blåtann? hvor stor plass er d på den?? Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Den har Blåtann ja. 128MB minne + SD-kort Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Fant ingen god topic å poste dette i, men BenQ Mobile har sagt at de skal presentere minst 13 mobiler til i løpet av 2006. "In the first quarter, BenQ introduced its first 12 handsets under the "BenQ-Siemens" brand. It expects to add another 13 to 18 models to the lineup later this year." (http://www.emsnow.com/npps/story.cfm?id=17896) Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Altså maks 6 modeller igjen. Det var jo ikke så gøy egentlig. Mangler fortsatt en ordentlig killer, men trenger bare 1 modell for å lage den Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Maks 6? Nei, nå har du misforstått. Skal presentere minst 13 nye i TILLEGG til de 12 presenterte. Altså totalt MINST 25 til sammen Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Maks 6?Nei, nå har du misforstått. Skal presentere minst 13 nye i TILLEGG til de 12 presenterte. Altså totalt MINST 25 til sammen 5769858[/snapback] Leser din forige post nå og skjønner overhodet ikke hvordan jeg klarte å misforstå den Minst 13 nye høres fint ut, om de ikke gjør som SE og slipper hver mobil i forskjellige covere og nye navn, noe Nokia noen ganger og gjør. Snakker altså K750i og W800i, osv.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Tja, nå er ikke SonyE de verste i klassen der akkurat, selv om de har blitt litt desperate med Walkman-brandinga si i det siste. Jeg har veldig lyst på P51, men hadde aller helst sett at de kommer med en Win-mobil uten QWERTY og trykkskjerm (for å få den litt mindre), noe a-la i-mate SP5 men med GPS og Office-pakken pre-installert. Lenke til kommentar
Banana_Computer_Crop_Inc Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei, Ser at Komplett har EL71 inne (ubekreftet torsdag denne uken). Jeg lurer på om noen vet om man kan avbryte en funksjon (musikk, wap) for å ta i mot en samtale el for så å fortsette, eller om man må avslutte for så å starte på nytt? Leste en test på 3G.co.uk av EF81 hvor den kunne det. Jeg vet at de er forskjellige menyer. Noen som har mening om hvilken av de to menyene som er å foretrekke? Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 EL71 har nok de beste menyene med flest av de finessene som er så typisk for Siemens, med bl.a. mye bedre Kalender-funksjoner. Begge disse er kule mobiler, men personlig synes jeg EF81 er råest og tar kaka. Sjekket nå det du spurte om musikk på EL71, og JA, hvis du spiller musikk, får en telefonsamtale som du svarer på, når du legger på så starter den å spille der den slutta Lenke til kommentar
Banana_Computer_Crop_Inc Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Takk, synes selv EF81 er råest Hvordan er tastene på EL71? Er de av plast? Jeg har selv en god gammel 6230 og har veldig lyst til å bytte den ut med enten EL71 eller EF81. Jeg synes designen på Nokia er kjedelig. Det begynner å bli mange år siden jeg hadde en Siemens. Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Tastene på EL71 føles som gummi, altså et tynt gummibelegg ovenfor mer harde taster. De ytterste kan føles litt harde å trykke på. Jeg mener EF81 definitivt har bedre taster. (Både EL71 og EF81 som jeg har er prototyper) Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 EL71 koster 2195,- på MPX.no, det er sykt billig. 18.mai er anntatt leveringsdato. Jeg tror den kan kommer før det. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hvordan er byggekvaliteten på EL71? Både materialer og sliding? Hvor ligger slideren i forhold til 6280 og D600? Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 EL71 er bygd av aluminium og magnesium. Slideren på dem vi har er ikke helt ferdigutviklet, men den skal ha Pro-slide slik som SL75, altså langt bedre enn både 6280 og D600. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Da er det ingenting å bekymre seg over. Men hvordan får de den til å bli så billig...? Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Vet ikke, men det er vel viktig for BenQ å få en bra start i markedet med BenQ-Siemens-merket sitt og dermed presser de prisene litt ekstra. Lenke til kommentar
Burns Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Lurer på om noen har noe ny informasjon når man kan vente el71 og ef81 i butikkene jeg. Skal ha 2 nye mobiler. Og må si at jeg sikler litt på disse 2. De er jo bare lekre. Lenke til kommentar
virtua_ Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Lurer på om noen har noe ny informasjon når man kan vente el71 og ef81 i butikkene jeg. Skal ha 2 nye mobiler. Og må si at jeg sikler litt på disse 2. De er jo bare lekre. 5906205[/snapback] Det virker som det er mye forvirring på når EF81 egt kommer i butikkene i Norge, BenQ-Siemens Norge sier at den skal komme i april, men jeg ser f.eks. MPX har utsatt leveringsdatoen til 2. mai... Noen med bånd til importører som har noen litt mer faste data å lene seg på når det gjelder når vi får se EF81 i Norge? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg har utrolig lyst på EL71, er ikke så forferdelig kravstor av meg. Men min Nokia 6600 tok kvelden her om dagen, og nå sitter jeg her med en Motorola CD160 ( murstein med utdragbar antenne, for de som ikke viste det ). Molna, er EL71 en generelt bra telefon? Har lyst på Mp3 spiller, ok kamera i en tøff innpakning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå