Gå til innhold

BenQ-Siemens C81, CF61, CL71, E61, EL71 og P51 pre

Anbefalte innlegg

Selv synes jeg kun EL71 og P51 er interessante, så da skriver jeg mest om dem :p

P51:

Windows Mobile 5.0

GPS (SiRF Star III)

WLAN/WI-FI

Voice Over IP / Skype

E-mail Push

SD-leser med SDIO-atøtte (f.eks TV-kort)

1.3MP kamera m/LED

QWERTY

Quad-band (ikke 3G eller EDGE sorry..)

P51_TwistedLeft_72dpi.jpg

EL71:

QVGA display (bygger på S75, ikke SXG75)

EDGE

1.3MP kamera m/LED

Micro-SD kortleser

EL71_still_3_72dpi.jpg

- har selv brukt EL71 noen uker og planlegger et kort Preview.

Flere bilder/info av disse og resten finner dere på:

http://www.benqmobile.com/cds/frontdoor/0,...NrNrNrN,00.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Maks 6?

Nei, nå har du misforstått.

Skal presentere minst 13 nye i TILLEGG til de 12 presenterte. Altså totalt MINST 25 til sammen :)

5769858[/snapback]

Leser din forige post nå og skjønner overhodet ikke hvordan jeg klarte å misforstå den :)

Minst 13 nye høres fint ut, om de ikke gjør som SE og slipper hver mobil i forskjellige covere og nye navn, noe Nokia noen ganger og gjør. Snakker altså K750i og W800i, osv..

Lenke til kommentar

Tja, nå er ikke SonyE de verste i klassen der akkurat, selv om de har blitt litt desperate med Walkman-brandinga si i det siste.

Jeg har veldig lyst på P51, men hadde aller helst sett at de kommer med en Win-mobil uten QWERTY og trykkskjerm (for å få den litt mindre), noe a-la i-mate SP5 men med GPS og Office-pakken pre-installert.

Lenke til kommentar

Hei,

Ser at Komplett har EL71 inne (ubekreftet torsdag denne uken). Jeg lurer på om noen vet om man kan avbryte en funksjon (musikk, wap) for å ta i mot en samtale el for så å fortsette, eller om man må avslutte for så å starte på nytt?

Leste en test på 3G.co.uk av EF81 hvor den kunne det. Jeg vet at de er forskjellige menyer. Noen som har mening om hvilken av de to menyene som er å foretrekke?

Lenke til kommentar

EL71 har nok de beste menyene med flest av de finessene som er så typisk for Siemens, med bl.a. mye bedre Kalender-funksjoner.

Begge disse er kule mobiler, men personlig synes jeg EF81 er råest og tar kaka.

Sjekket nå det du spurte om musikk på EL71, og JA, hvis du spiller musikk, får en telefonsamtale som du svarer på, når du legger på så starter den å spille der den slutta :)

Lenke til kommentar

Tastene på EL71 føles som gummi, altså et tynt gummibelegg ovenfor mer harde taster. De ytterste kan føles litt harde å trykke på.

Jeg mener EF81 definitivt har bedre taster.

(Både EL71 og EF81 som jeg har er prototyper)

Lenke til kommentar
Lurer på om noen har noe ny informasjon når man kan vente el71 og ef81 i butikkene jeg. Skal ha 2 nye mobiler. Og må si at jeg sikler litt på disse 2. De er jo bare lekre.  :love:

5906205[/snapback]

Det virker som det er mye forvirring på når EF81 egt kommer i butikkene i Norge, BenQ-Siemens Norge sier at den skal komme i april, men jeg ser f.eks. MPX har utsatt leveringsdatoen til 2. mai... Noen med bånd til importører som har noen litt mer faste data å lene seg på når det gjelder når vi får se EF81 i Norge?

Lenke til kommentar

Jeg har utrolig lyst på EL71, er ikke så forferdelig kravstor av meg. Men min Nokia 6600 tok kvelden her om dagen, og nå sitter jeg her med en Motorola CD160 ( murstein med utdragbar antenne, for de som ikke viste det ).

Molna, er EL71 en generelt bra telefon? Har lyst på Mp3 spiller, ok kamera i en tøff innpakning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...