canutta Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Vi har konfirmant til neste år. Har begynt å tenke litt at det hadde vært moro med personlige innbydelser og event bordkort. Men er ikke noe særlig flink på det kreative selv. Har noen noe forslag på hvordan jeg skal gå frem. Gutten min er interessert i fotball, karate og data. Så et bilde av han med noe sånt rundt seg hadde kanskje vært kult? (Gjerne litt morsomt stylet). Event. om noen vet om noen program som kan hjelpe en amatør til å lage kort selv? Er kjempetakknemlig for all hjelp jeg kan få. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg kan desverre ikke hjelpe deg. Men du kan jo altids søke på www.download.com for nyttige programmer for nybgynnere. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Det første du kan gjøre er å skrape sammen noen ideer ang. innbydelseskort, bordkort, sanghefter etc... Bruk interessene som grunn for alt du gjør så skal du se at du bobler over av flotte ideer som er helt enkle. Bordkort kan du feks. ha som er flatskjerm laget i stiv tynn papp men navn i midten, plastfolie over det hele og så en ramme rundt i den samme pappen men i en annen farge. En annen ide kan jo være å ha en minifotball (ca 3 cm) del den i to med flatsiden på ballen ned med en tynn pinne som stikker opp på halvkula og fest så en litt stiv lapp øverst med navn på. Eller du kan se om du finner en bitteliten mus (datamus ) i papir eller noe lignende. Google deg litt frem eller søk på ebay. Utrolig mye rart og fint som er der ute i den store, store verden. Når det gjelder programmer så er jo Photoshop meget bra til slike ting med det koster jo flesk. Fordelen er at det finns gratis opplæring på norsk og engelsk på nettet. Ellers så finne et program som heter Hallmark Card Studio som virker grei uten at jeg har prøvd det. Det er heller ikke så dyrt. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Har du Microsoft Publisher er dette også et greit program til slikt! Lenke til kommentar
canutta Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Det første du kan gjøre er å skrape sammen noen ideer ang. innbydelseskort, bordkort, sanghefter etc... Bruk interessene som grunn for alt du gjør så skal du se at du bobler over av flotte ideer som er helt enkle.Bordkort kan du feks. ha som er flatskjerm laget i stiv tynn papp men navn i midten, plastfolie over det hele og så en ramme rundt i den samme pappen men i en annen farge. En annen ide kan jo være å ha en minifotball (ca 3 cm) del den i to med flatsiden på ballen ned med en tynn pinne som stikker opp på halvkula og fest så en litt stiv lapp øverst med navn på. Eller du kan se om du finner en bitteliten mus (datamus ) i papir eller noe lignende. Google deg litt frem eller søk på ebay. Utrolig mye rart og fint som er der ute i den store, store verden. 5734295[/snapback] Flotte ideer du hadde der. Der ser man - DET finnes noen kreative sjeler der ute. Tro om det går an å få tak i sånne små fotballer jeg? - vet du det? Kunne event. limt en sånn halv fotball på selve bordkortet også. Fikk en liten ide der. TUSEN TAKK!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå