norway Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Til å begynne med satte jeg hovedkortet fast med alle skruene , då ville maskinene starte , men bare en svart skjerm og ingen ting merr skjedde... Da la jeg hovedkortet ned på flaten uten skruer (har laptopp eller hva det heter) , og da skjedde d samme... 3 gang byttet jeg skruene med noen plastic greier som skulle virke mot kortsluttning , dette virket fint , MEN!!! Maskinen kan virke i allt fra 30 min , til 2 timer , så plutselig fryser allt... Kan d være at hovedkortet ennå "kommer borti" og får kortsluttninger? Dette problemet hadde jeg ikke før jeg byttet kabinett...Så jeg bare lurer...Takk for svar!! Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 D kan være svak strømforsyning. Hvilken cpu har du og hvilket kabinett har du??? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hvis du har lagt hovedkortet rett ned på bakplata med strøm tilkoblet og prøvd å starte maskina, så har du nok meget sannsynlig blåst ett eller annet på hovedkortet. -KJ Lenke til kommentar
norway Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Har hvertfall ikke blåst noe , sitter jo med maskinen nå , men hvor lenge det varer vet jeg ikke... 1800xp Noise controller Desktopp 512DDr Lenke til kommentar
jevel Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Klart du kan ha blåst noe.... Behøver ikke nødvendigvis å bli svart skjerm fordi om noe går på hovedkortet. Har flere ganger opplevd kort med ødelagte komponenter på som ble ustabile. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå