raatass40 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ønsker hjelp til valg av videokamera, da jeg vurderer dette. Vil legge ut maks kr.15000,- Jeg ønsker og å kunne bruke dette til stillbilder og, der jeg er kresen på kvalitet av bilder. Merker som er inntresante er Canon, Sony og Panasonic. Vet att bilder tatt med videokamera ikke er alltid det beste, men hadde vært kjekt å kunne ha alt i ett, for å slippe å dra på 2bager. Ønskelig funksjon er også nightshoot da jeg har mulighet å filme i mørket. Kom med innlegg. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Proff kamera har ikke dill-dall som bilder og annet rart og de koster rundt 30000 kr og oppover. Tenker da på Sony Fx1. Selv har jeg et semiprokamera Sony HC1E med. Dette kamera kjører HD-kvalitet som er 4 bedre oppløsning enn vanlig miniDV, men bruker miniDV kassetter. Dette har også 2,8megapixel bilder. Noe som IKKe kan sammenlignes med et bra speilreflekskamera med bra objektiv. Men det er brukanes. Både fotovideo.no og xd.no samt serviceavdelingen.no har disse. Koster rundt 14000kr. Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) http://bruktmarked.akam.no/annonse.php?a=48098 Endret 14. mars 2006 av Maranello Lenke til kommentar
BMP Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Proff kamera har ikke dill-dall som bilder og annet rart og de koster rundt 30000 kr og oppover. Tenker da på Sony Fx1.Selv har jeg et semiprokamera Sony HC1E med. Dette kamera kjører HD-kvalitet som er 4 bedre oppløsning enn vanlig miniDV, men bruker miniDV kassetter. Dette har også 2,8megapixel bilder. Noe som IKKe kan sammenlignes med et bra speilreflekskamera med bra objektiv. Men det er brukanes. Både fotovideo.no og xd.no samt serviceavdelingen.no har disse. Koster rundt 14000kr. 5719678[/snapback] Panasonic AG-DVX100BE er et proffkamera som er billig for tiden, sjekk ut pris på det iallefall. Lenke til kommentar
dueno Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg ser han som har lagt ut linken om bruktmarked... Jeg har et slikt kamera. Jeg skal selge det for 10 000,- jag har lagt 2 filmer med det. Thats it! Ta kontakt på 93226404 eller [email protected] Mvh Terje Berg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå