Gå til innhold

Hjelp til kjøp av nytt proff videokamera

Anbefalte innlegg

Ønsker hjelp til valg av videokamera, da jeg vurderer dette. Vil legge ut maks kr.15000,-

Jeg ønsker og å kunne bruke dette til stillbilder og, der jeg er kresen på kvalitet av bilder.

Merker som er inntresante er Canon, Sony og Panasonic.

Vet att bilder tatt med videokamera ikke er alltid det beste, men hadde vært kjekt å kunne ha alt i ett, for å slippe å dra på 2bager.

Ønskelig funksjon er også nightshoot da jeg har mulighet å filme i mørket.

Kom med innlegg. :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Proff kamera har ikke dill-dall som bilder og annet rart og de koster rundt 30000 kr og oppover. Tenker da på Sony Fx1.

Selv har jeg et semiprokamera Sony HC1E med. Dette kamera kjører HD-kvalitet som er 4 bedre oppløsning enn vanlig miniDV, men bruker miniDV kassetter. Dette har også 2,8megapixel bilder. Noe som IKKe kan sammenlignes med et bra speilreflekskamera med bra objektiv. Men det er brukanes.

Både fotovideo.no og xd.no samt serviceavdelingen.no har disse. Koster rundt 14000kr.

Lenke til kommentar
Proff kamera har ikke dill-dall som bilder og annet rart og de koster rundt 30000 kr og oppover. Tenker da på Sony Fx1.

Selv har jeg et semiprokamera Sony HC1E med. Dette kamera kjører HD-kvalitet som er 4 bedre oppløsning enn vanlig miniDV, men bruker miniDV kassetter. Dette har også 2,8megapixel bilder. Noe som IKKe kan sammenlignes med et bra speilreflekskamera med bra objektiv. Men det er brukanes.

Både fotovideo.no og xd.no samt serviceavdelingen.no har disse. Koster rundt 14000kr.

5719678[/snapback]

Panasonic AG-DVX100BE er et proffkamera som er billig for tiden, sjekk ut pris på det iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...