Dr.Peedee Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hmmm... etter å ha blitt "denied" på Spiderman Oslo i går (se over her), så prøvde jeg en annen butikk utenfor Oslo idag (ikke Spiderman). Jeg fikk faktisk kjøpt det i dag formiddag etter litt godsnakking og henvisning til denne tråden(!) hvor flere sier de har kjøpt det allerede i går (onsdag) på enkelte Spaceworld, Spiderman og andre butikker. Selgeren gikk da inn på nettet og sjekket at faktisk, ja, andre HAR fått kjøpt det. Og da fikk jeg også kjøpe i hans butikk. MEN--- jeg måtte love å ikke si hvor jeg har kjøpt det. Beklager... Jeg poster her ikke for å være ekkel ala "jeg fikk det, du får ikke". Men jeg poster fordi kanskje den taktikken jeg brukte kanskje vil virke i din butikk også... Dr Peedee GamerTag: Dr Peedee 5725382[/snapback] hehe.. Du var vel på spaceworld eller ebgames da, antagligvis spaceworld siden du kunne henvise at andre butikker i samme kjede solgte spillet. Men jeg klarer vel altids å vente ett døgn til. hehe. 5725655[/snapback] Jeg nevnte Narvesen for selgeren også. Men dette betyr jo ikke at jeg kjøpte hos Narvesen, Spaceworld eller EBgames. Jeg handler i blant spill hos Expert og Elkjøp også. Og hos Narvesen. Så... gjett i vei. Men det er egentlig underordnet akkurat hvilken butikk jeg kjøpte hos. Bare at kanskje samme taktikk kan virke hos andre steder også. Butikken var forøvrig tom for andre kunder også akkurat da fordi jeg var der rett etter åpningstid. Kan jo også hatt invirkning. Men nå er det jo torsdag ettermiddag allerede - om noen timer kan alle få kjøpe det. :!: Dr Peedee Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Nemlig......Regner med at jeg stiller på Elkjøp Sandvika ved åpningstider og tar meg litt fra fra skolen før jeg må dra på jobb:) Et par timer er vel ikke så lenge å vente. Det er noe man kan gjøre for å slå ihjel et par timer som f.eks: - Spille noen andre X360, Ps2, GC eller PC spill. - Se på Rikets Røst ikveld for å le litt og 1 time går fort da. - Se på Big Brother for de som gjør det. - Høre på musikk:p - Ta seg en joggetur - Være sammen med dama/mannen Fins masse man kan gjøre til i morgen:) I morgenblir en nydelig dag hvertfall... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Da har jeg skaffet meg det!! WOHO.. kjøpte den SISTE hos spiderman i tr.heim gotta go. gotta play Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Prøv EBGames på Byporten. Har kjøpt 360-spill før dato der et par ganger. Spaceworld er vel også slepphendt til tider. 5719439[/snapback] *edited* Endret 9. mars 2006 av LioKaiser Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Nemlig......Regner med at jeg stiller på Elkjøp Sandvika ved åpningstider og tar meg litt fra fra skolen før jeg må dra på jobb:) Et par timer er vel ikke så lenge å vente. Det er noe man kan gjøre for å slå ihjel et par timer som f.eks: - Spille noen andre X360, Ps2, GC eller PC spill. - Se på Rikets Røst ikveld for å le litt og 1 time går fort da. - Se på Big Brother for de som gjør det. - Høre på musikk:p - Ta seg en joggetur - Være sammen med dama/mannen Fins masse man kan gjøre til i morgen:) I morgenblir en nydelig dag hvertfall... 5726759[/snapback] Elkjøp er vanligvis billigst men desverre så er de i de fleste tilfeller veldig trege med å få nye spill på release dato.Min erfaring bare da....... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 EB games på byporten selger til alle som vil ha! åpent til 21 også! nå skal det spilles Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Bor 5 min unna Elkjøp, Lefdal og Spaceworld så det skal ikke bli så vanskelig å få tak i spillet tror jeg. Orker ikke dra til EB games-Byporten da jeg bor Utenfor Sandvika i Bærum og bilturen til Oslo kjører jeg hver dag så er dritt lei:) Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Elkjøp Vinterbro var veldig kule i dag, not... Jeg spurte etter GRAW og fortalte om andre steder som solgte det. Da svarte selgeren "ja, bare dra til de stedene du. Jeg selger det ikke før i morgen." Hehe. Så jeg dro til en annen butikk og fikk det. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Elkjøp Vinterbro var veldig kule i dag, not... Jeg spurte etter GRAW og fortalte om andre steder som solgte det. Da svarte selgeren "ja, bare dra til de stedene du. Jeg selger det ikke før i morgen." Hehe. Så jeg dro til en annen butikk og fikk det. 5728089[/snapback] Det samme svaret fikk jeg... Men jeg fikk FNR3 og GRAW kjøpte jeg på EB Games i Ski! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Lefdal Sandvika hadde ikke satt ut spillet i butikken idag, noe som var litt dumt. Men heldigvis er Elkjøp 500 meter unna så jeg kjøpte det der. De hadde vel en 50+ GRAw der så nok til alle. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Fikk mitt hos Platekompaniet på Oslo City i går ettermiddag. Ser meget bra ut sålangt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Skulle hente kopien min idag. Så ble jeg faen med nektet. Måtte ha med en slik jævli lapp der det stod at jeg hadde betalt 50,- i forhåndsbestilling.. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Noen fra Stavanger som har vært ute på forus og sjekket? Var i Stavanger sentrum idag, GRAW var utsolgt over alt.. Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 noen steder det er billigere enn andre? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Graw, hvilket spill er dette? Edit: Glem det, stemmer, det er jo Ghost Recon - Advanced Warfighter Endret 11. mars 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Ja jeg lurer bare på om det er noe problem å få tak i GRAW? Er det utsolgt de fleste steder eller er det bare å stikke innom nærmeste elkjøp å finne det? Tenker da på Trondheim.. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Kan aldri tenke meg at GR:AW vil bli utsolgt. Majoriteten av gamere har ikke hørt om spillet. De som må ha spillet med en gang er det enda færre av. Ingen fare vil jeg tro. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Her hvor jeg bor, Sotra utenfor Bergen, ble det et problem. Når Spaceworld bare tok inn 3 stk, og Elkjøp tok inn rundt 10, så var de utsolgt før lunsj fredagen. Dermed må kompisene mine som ikke fikk fatt i det vente til neste sending, eller ut å reise litt. Så ja, det kan bli utsolgt. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Ja var bare 2 igjen på Elkjøp Leangen.. Så tror nok det kan bli utsolgt noen steder.. Men jeg fikk nå mitt så jeg er fornøyd :!: Lenke til kommentar
whitestrain Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Dermed må kompisene mine som ikke fikk fatt i det vente til neste sending, eller ut å reise litt. 5746802[/snapback] Eller bestille fra en nettbutikk, å motta spillet om 2-3 dager Jeg får GRAW i posten i morra, gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå