Gå til innhold

Hvilke butikker selger GRAW (xbox360) nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var på Elkjøp/Expert på Storo.

Der hadde de det ikke ivertfall.

5719722[/snapback]

Ser at GRAW ble sendt i går fra CDON.COM! Det vil si at det er en mulighet for at det kommer på torsdag og garantert kommer innen fredag! :) Har noenganger fått spillene en dag før lansering. Da har de vanligvis blitt sendt før onsdagen.

5719751[/snapback]

Heldig du! mitt er enda ikke sent :hrm:

Lenke til kommentar

Fikk kjøpt Fight Night Round 3 på en Video\Mix butikk i Kongsvinger i stad for 549,-

GRAW hadde de ikke fått inn ellers hadde jeg nok fått kjøpt det også.

På Spaceworld hadde de GRAW bak disken, men når jeg spurte om å få kjøpe det med engang fikk jeg til svar at "sånt drev de på ikke med" ;)

Oh well, får vente til fredag da!

*kose seg med fight night så lenge*

Lenke til kommentar

hvor lenge har spiderman i tr.heim åpent? skal isaffal nedom en tur.. hvis jeg får tak i.. hvordan avbestiller jeg ordre fra cdon? svar kvikt please.. må dra nedor før de stenger isaffal

edit: 10-18.. æsj.. rakk ikke det da :roll:

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Eg satt GRAW ut i hylla på Spaceworld hagesund i dag :D

Så løp og kjøp!! ;)

5720678[/snapback]

Du er fullstendig klar over at dere kan miste Spille licensen for og selge et spill før Reeleas?!!

Seff jeg bryr meg ikke :cool:

Men skjønner de folka som ikke vil selge de ennå..

For de kan gå på en REAL smell..

MEN TAKK FOR DE SOM ER SÅ SNILLE OG SELGER GRAW

:woot:

Lenke til kommentar

BERGEN= VESTKANTEN KJØPESENTER.

Tidligere Platon, nå Play.com, på VESTKANTEN KJØPESENTER.

Der er BÅDE GRAW og Fight Night 3 hyllevarer. (Og de har plenty)

Kjøpte med meg GRAW.

(Safari Vestkanten hadde til og med Grolsch swing-top, så jeg har fått meg et nytt favorittsenter angående sjeldne varer)

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg litt her?

skal stikke innom spiderman etter jobb i morgen og skaffe meg det.. men når jeg prøver og avbestille fra CDON. må jeg skrive en slags grunn til det.. hva skal jeg skrive? noen ideer? ser nemmelig ut som de er utsolgt, da den er tatt vekk fra listen.. så da drar jeg heller nedom spiderman og kjøper det.

Noen som har ideer til hva jeg skal skrive i begrunnelsen?

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg litt her?

skal stikke innom spiderman etter jobb i morgen og skaffe meg det.. men når jeg prøver og avbestille fra CDON. må jeg skrive en slags grunn til det.. hva skal jeg skrive? noen ideer?  ser nemmelig ut som de er utsolgt, da den er tatt vekk fra listen.. så da drar jeg heller nedom spiderman og kjøper det.

Noen som har ideer til hva jeg skal skrive i begrunnelsen?

5723057[/snapback]

uh...hva med "vil ikke ha det?"

Lenke til kommentar
BERGEN= VESTKANTEN KJØPESENTER.

Tidligere Platon, nå Play.com, på VESTKANTEN KJØPESENTER.

Der er BÅDE GRAW og Fight Night 3 hyllevarer. (Og de har plenty)

Kjøpte med meg GRAW.

(Safari Vestkanten hadde til og med Grolsch swing-top, så jeg har fått meg et nytt favorittsenter angående sjeldne varer)

5722279[/snapback]

OT: Vestkanten Kjøpesenter....ahhhh..minner. Hang mye på "loddikken" på 80-tallet. Men da var det oransje og merkelig.

Til saken: Tenker jeg sjekker ut diverse sjapper imorgen ja.

Lenke til kommentar

Jeg kjørte 10 mil i går til Spiderman i Oslo etter å ha lest på nettsiden deres at

Graw var på lager i:

Buskerud Storsenter

Oslo

Oslo Lille

Drammen

Ålesund

Fredrikstad

Stavanger

Bergen

Trondheim.

Det sto ikke noe om sperrefrist til fredag 10/3. Så jeg droppet å ringe først... dumt gjort av meg. Da jeg kom dit så nektet han å selge det selv om jeg så at det sto på nettsiden at det var på lager. Han sa at det var bare fordi man kunne bestille det nå over internett. Men at det var sperrefrist i butikken til 10/3. Jeg sa at den informasjonen kunne misforstås fordi det sto i hvilke butikker det var på lager i og at det ikke sto noe om lansering 10/3. Hjalp ikke.

Dette er jo selvfølgelig litt tabbe av meg. Men litt irriterende at de har spesifisert hvilke butikker som har det på lager nå (i går egentlig) - men at det ikke skriver at de ikke kan selge det før fredag. Ekstra irriterende at de ikke er konsekvente. Da jeg kom hjem leste jeg jo at Spiderman i Trondheim har solgt det siden onsdag. Eneste positive i det her er jo at Spiderman Oslo forsøker å drive seriøst. Men får jeg lese poster her i dag om at folk har fått kjøpt nå - torsdag - på Spiderman Oslo, da blir jeg forundra.

Vel vel... Den som venter på noe godt... Får vel prøve å finne Fight Night 3 i dag (lanseringsdag til og med) på et sted nærmere meg. Men må kanskje droppe EB games på Ski storsenter. De opplyste meg at Fight Night 3 ikke fantes til Xbox 360 og heller ikke kom på 360. Jeg protesterte og fikk medhold etterhvert, etter at de sjekket dataen sin to ganger. Men er søren ikke sikker på om de tar det inn en gang til lansering når de var så uvitende om et spill som av mange har blitt omtalt som det første "Next Gen" sportsspillet til 360.

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Hmmm... etter å ha blitt "denied" på Spiderman Oslo i går (se over her), så prøvde jeg en annen butikk utenfor Oslo idag (ikke Spiderman).

Jeg fikk faktisk kjøpt det i dag formiddag etter litt godsnakking og henvisning til denne tråden(!) hvor flere sier de har kjøpt det allerede i går (onsdag) på enkelte Spaceworld, Spiderman og andre butikker.

Selgeren gikk da inn på nettet og sjekket at faktisk, ja, andre HAR fått kjøpt det. Og da fikk jeg også kjøpe i hans butikk. MEN--- jeg måtte love å ikke si hvor jeg har kjøpt det. Beklager... :( Jeg poster her ikke for å være ekkel ala "jeg fikk det, du får ikke". Men jeg poster fordi kanskje den taktikken jeg brukte kanskje vil virke i din butikk også...

Dr Peedee

GamerTag: Dr Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Hmmm... etter å ha blitt "denied" på Spiderman Oslo i går (se over her), så prøvde jeg en annen butikk utenfor Oslo idag (ikke Spiderman).

Jeg fikk faktisk kjøpt det i dag formiddag etter litt godsnakking og henvisning til denne tråden(!) hvor flere sier de har kjøpt det allerede i går (onsdag) på enkelte Spaceworld, Spiderman og andre butikker.

Selgeren gikk da inn på nettet og sjekket at faktisk, ja, andre HAR fått kjøpt det. Og da fikk jeg også kjøpe i hans butikk. MEN--- jeg måtte love å ikke si hvor jeg har kjøpt det. Beklager...  :(  Jeg poster her ikke for å være ekkel ala "jeg fikk det, du får ikke". Men jeg poster fordi kanskje den taktikken jeg brukte kanskje vil virke i din butikk også...

Dr Peedee

GamerTag: Dr Peedee

5725382[/snapback]

hehe.. Du var vel på spaceworld eller ebgames da, antagligvis spaceworld siden du kunne henvise at andre butikker i samme kjede solgte spillet.

Men jeg klarer vel altids å vente ett døgn til. hehe.

Lenke til kommentar
Du er fullstendig klar over at dere kan miste Spille licensen for og selge et spill før Reeleas?!!

Seff jeg bryr meg ikke  :cool:

:woot:

5722254[/snapback]

Hva er en "Spille licensen" for noe? Og hva slags smell kan man gå på om man bryter sperrefristen?

Jeg har vært involvert i sperrefristkriger mange ganger, distributørene har veldig lite å true med om en butikk bryter en sperrefrist.

Lenke til kommentar

Seff jeg bryr meg ikke 

Det finnes ingen lisens for å selge spill i Norge. Distributørene kan nok bli litt sure, men det finnes ingen lisens man kan miste.

Endret av Aziraphale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...