Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT ADSL2+ tilbud gjelder ikke.

Anbefalte innlegg

Dette tilbudet gjelder ikke før i følge NGT 1.mai.

* Kampanjepriser på ADSL Free og ADSL 2+ MegaFree gjelder fra 1. mai 2006.

ADSL2+ tilbud

Priser om kampanjen

Så jeg har klaget på dette og anbefaler alle som blir fakturert for dette om å klage. For dette er villedende reklame i mine øyne. Står ingen andre steder enn under priser om når tilbudet gjelder fra.

Har heldigvis gitt beskjed og kommer til å sende alt tilbake før 14 dager er gått om de skal fortsette slik. :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og problemet var hva egentlig ?

Datoen idag er om jeg ikke tar feil 8.mars og da er det etter min beregning bare litt under 2 måneder til man kan ta del i dette tilbudet .

Når NGT sier det er 6-8 uker leveringstid eller dette har kommet frem i andre tråder her på forumet så skjønner jeg ikke problemet med faktuering i det hele .

ED: Typo

Endret av Konge
Lenke til kommentar

At de later som de tar en annen pris enn de egentlig gjør? De har fått masse presse for å ta under 500 kr, men i virkeligheten tar de en annen pris. Hva den er står så vidt jeg kan se ikke oppgitt noe som helst sted på NGTs sider, men jeg tror det er 549.

Lenke til kommentar

Tja, det er jo trolig snakk om 0-100 kroner i total prisforskjell for de fleste.

Hos Bluecom betaler jeg 499.- for en 4,4Mbit linje og bytter med glede over til ADSL2+ for samme pris.

Man må vel heller se på hva man får pr krone enn om den lille skriften inneholder noe man ikke helt liker.

I dagens ADSL krig virker det som at alle triks er tillatt ;)

Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig bare for å krangle jeg sier følgende : Har du hørt om noen som faktisk har fått linja si levert og har klaget enda utenom trådstarter som har ett problem med at "tilbudet" ikke begynner før NGT er istand til å levere linjer .

Selvfølgelig vil det være ett antall personer som får levering før 1mai men det er en annen sak . For NGT kan på ingen måte fakturere noe de ikke har levert .

Lenke til kommentar

Kva med alle dei som allerede har fått linja si? Uansett står det 499,- heile veien frå reklamen på framsida til du har bestillt produktet, om NGT hadde sendt ein rekning på noko anna ville det vært eit brudd på kontrakten.

Lenke til kommentar

Ringte en fra ngt i forrige uke til meg , han sa at jeg skulle få ip telefon og 20 mbit innen neste uke altså denne uken nå. Har ikke fått noe høyere hastighet eller noe ip boks...

Skal ringe dem iløpet av neste uke om jeg ikke har hørt noe :ohmy:

Endret av gamerman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...