Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Fargen "delfingrå" - fin?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig synes jeg atlasgrå er en finere farge. Delfingrå blir for meg for mørk...

5719608[/snapback]

Det er min mening også egentlig... Delfingrå blir liksom hverken grå eller svart.. havner midt i mellom.

Men man kan ikke akkurat velge og vrake når man kjøper brukt... :roll:

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg atlasgrå er en finere farge. Delfingrå blir for meg for mørk...

5719608[/snapback]

Det er min mening også egentlig... Delfingrå blir liksom hverken grå eller svart.. havner midt i mellom.

Men man kan ikke akkurat velge og vrake når man kjøper brukt... :roll:

5719617[/snapback]

Er jo bare å ha tolmodighet til den rette bilen dukker opp ;)

(er klar over at det er en stor test av viljestyrke!)

Er jo forøvrig ihvertfall 4 1,8tq i atlasgrå på finn da...

1

2

3

4

Endret av Hefla
Lenke til kommentar

Hm, går det ann at bilen ikke passer til den gårfargen da? Den er verken direkte stygg eller lekker, den er som nevnt over helt nøytral og passer derfor best til de som ikke liker å skille seg ut. Personelig så synes jeg svart eller blorød er det eneste audi kler :)

Lenke til kommentar

Ser ut til å være en grei farge til dritt og saltlake. Sikkert ikke vanskelig å få solgt bilen med en slik farge heller. Men har sett noen audier med kule rød og blåfarger som jeg liker bedre :)

Edit: det første jeg tenkte på når jeg så fargen var "gammelt" :tease:

Endret av Erik Braseth
Lenke til kommentar

Hehe, fargen sitter ikke som et skudd i mine øyne heller nei... Den er jo ikke så moderne, men ikke umoderne heller, derfor kanskje enklere å selge en dag. Kjøper man oransje (som er nr. 1 nå) så har man et jævli problem når sølvgrått er nr. 1 igjen om f.eks. 5 år når man skal selge. :p Grå er liksom aldri helt ut...

Hadde jeg fått valgt bil ny hadde jeg kjøpt 1) Svart 2) Knall rød 3) RS-blå 4) Sølvgrå 5) Lysere grå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...