chairgame Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 jeg skal ha nytt headset pris fra 300 - 600kr må være lukket, skal høre lite lyd utenfra passe bra til film, spill og musikk holbare noen forslag? Lenke til kommentar
mariusN Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ikke kjøp icemat siberia i hvertfall grei lyd men elendig kvalitet. mitt knakk i går etter 3 måneders pen behandling da jeg skulle ta det på meg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Samme her om Icemat Siberia , det er som glass :S , men MYE teip har gjort slutt på det problemet Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 ok, vet at Siberia ikke er så bra lukket, så skalikke ha det uansett Lenke til kommentar
FaO Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 i forhold til pris ville jeg kjøpt europris sine til 99,- eneste er at de blir litt ubehaglige etter ett døgn konstant bruk... (følger med mikk og..) Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Bruker Creative sine HS-600. Fikk de av en kamerat til jul, når han prøvde de et par timer gikk han ut og kjøpte til seg selv og. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Bruker Creative sine HS-600. Fikk de av en kamerat til jul, når han prøvde de et par timer gikk han ut og kjøpte til seg selv og. 5720267[/snapback] lukker de godt da? vil helst ikke ha mye lyd utenfra, til f.eks LAN osv har sett på Koss pro3AA, men folk sier at de ikke holder veldig lenge Endret 8. mars 2006 av magnusloe Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 vel samboren min ble litt snurt når hun ikke fikk høre hva vi snakket om på skype så jeg tar det som et tegn på at de er lukket. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Sennheiser PX-200 er helt greie lukkede hodetelefoner, jeg bruker dem til mp3-spiller og bærbar PC. Lyden er nøytral og klar. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Koss har fått er rykte på seg som "plastic fantastic", altså lusen plastkvalitet som fort knekker. En kamerat av meg trengte ikke mer enn litt under to uker på å "slite ut" et sett Koss UR-18. Ene siden av gaffelen som går rundt koppen på høyre siden knakk tvert av. Har også sett en del brukermeldinger i Prisguiden som går på laber kvalitet på Koss' headsett. Hvis du ikke er så veldig nøye på lydkvaliteten kan det nok lønne seg å kjøpe hos f.eks. europris. Hvis ikke har Zalman dette fiffige headsettet her, tenker på det at du skulle se på film Utenom det har bla.a Creative og Sennheiser noen fine modeller. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg ville styrt unna Creative, Zalman, Icemat ods. Sats på velrenomerte hodetelefonprodusenter slik som AKG, Sennheiser og Beyerdynamic. Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 sony MDR-XD300 Her er et behagelig lukket alternativ... Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 sony MDR-XD300 Her er et behagelig lukket alternativ... 5724144[/snapback] det isolerer godt? Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 De ska isolere godt ja, skal ikke slippe noe lyd ut sies det Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 beyer dynamics, grado, senheiser osv er så MYE bedre enn alle som til vanlig lager dataprodukter. Kjøp lyd hos lydmannen, datamannen vet ikke hva han prater om. styr unna creative ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå