Agaroth Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 jeg har et Gainward GeForce 6600GT 128MB 1,6n GDDR3 PCI-Express, "Golden S., Goes Like Hell" og kortet ligger på rundt 90 grader og stiger til over 100 grader når jeg spiller. hva kan være galt? resten av pc'en ser slik ut: Motherboard:ASUS P5GD1 prossesor: Pentuim 4 3.4 ghz strømforsyning:Fortron/Source Strømforsyning ATX 400W 120mm, 24pin, SATA RAM: 1280 og 1024 av dem på dual. Windows pro XP med service pack 2 Lenke til kommentar
persistent Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hvordan måler du tempen på kortet ?- og hva er kabinetttemperaturen din ? Lenke til kommentar
Agaroth Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 bruker tepraturmåleren som kommer med driverne.altså detonatordriverne. Kabinettstempraturen er 62 grader. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Den kabinettempen din synes jeg var ganske høy. Har du noen vifter i kabinettet ? Hvis ikke vil jeg anbefale at du anskaffer deg et par stykker. Lavere temp i kabinettet vil hjelpe ganske mye på tempen på kortet også. Selv om jeg mener å ha lest at disse kortene takler temperaturer over dette. Du er vel ikke plaget av artifacts og da tåler kortet det (iallefall forløpig), men som sagt lavere kabinettemp vil hjelpe mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Zalman har noen gode GPU kjølere som burde gjøre susen. Husk at temperaturen på skjermkortet ikke kan bli lavere enn det som er i kabinettet. Lenke til kommentar
Agaroth Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) jo takk for hjelpen. tempen sank til 30 grader i kabinettet og til noen å 40 grader på kortet en stund. trodde alt var bra men så sa det poff og kortet slokna helt. må nok kjøpe nytt ja=) ps: hva er artifacts? flickering noen steder på skjermen eller no? Endret 8. mars 2006 av Agaroth Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 jo takk for hjelpen. tempen sank til 30 grader i kabinettet og til noen å 40 grader på kortet en stund. trodde alt var bra men så sa det poff og kortet slokna helt. må nok kjøpe nytt ja=) ps: hva er artifacts? flickering noen steder på skjermen eller no? 5721094[/snapback] Det er grafikkfeil ja.. Prikker streker osv.. Men du trenger ikke kjøpe nytt.. ta å lever det inn på garantien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå