Knerten Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Når jeg spiller Warcraft 3 låser plutselig dataen seg og lyden begynner å hakke, eller det dukker opp en feilmelding. Jeg lurer på hva som gjør dette! Noen som veit?? Jeg har et ABIT KT7A hovedkort, og jeg lurte kanskje på om det var noe med AGP porten på dette kortet, at den ikke støtter Geforce 4 Ti4400. Kan det være mulig. Jeg lastet ned den nyeste biosen, for det stod at den løste et problem med Geforce 4 i win xp. Men det hjalp ikke, og jeg lurer på om jeg kanskje må stille inn noe i bios?? Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 har kt7a-raid v1.1 (oppdatert bios) med asus v8440, og har ingen problemer i spill, eller med noe annet for den saks skyld. det skader jo aldri å rote litt rundt i bios for å se om det hjelper, men det kan nok være at det er noe annet enn hk/skjermkort som skaper problemer. er det bare warcraft3 maskinen henger seg? Lenke til kommentar
Knerten Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Ja, det er bare Warcraft. Det er det som er så rart. Den henger seg ikke i mer krevende spill som SOF 2 eller Mafia. Lenke til kommentar
omaashei Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Har nesten helt samme problemet. maskinen låser seg og restarter seg selv. når jeg kommer inn i xp får jeg en feilmelding. Vet om flere som har samme drittn. Er sikkert noe feil i spillet, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Knerten Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Ja, da skulle man nesten tro det var noe galt med spillet ja. Prøvde å laste ned den siste patchen, men får ikke installert den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå