Gå til innhold

Sony Ericsson W550i eller Nokia 6270?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt begge og likte dem begge. 6270 kan utvide minnet, det er en fordel hvis du skal bruke den mye som MP3-spiller. Begge har radio. Kameraet på 6270 er bedre, skjermen er også bedre. Størrelsen på W550 er litt mer hendig, men tastene på 6270 er mer behagelige. Kan nok ikke anbefale den ene fremfor den andre, de er begge veldig gode telefoner. Ta en tur innom en forhandler og spør om du kan få se på dem :-)

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Har hatt begge, og begge er meget bra!

 

I utgangspunktet ville jeg anbefalt 6270. Jeg likte den telefonen utrolig bra, med et stort unntak: Slidermekanismen er klaprete, og tar nedi tastaturet. Sikkert ikke likt på alle 6270, men jeg hadde to stk. og var veldig skuffet over dette. Den første ble byttet i en ny, som jeg senere fikk pengene tilbake for. Slideren på den var bare helt kyss-meg-i-rævva!

 

Forferdelig synd, for 6270 var nær den perfekte mobil for meg.

Lenke til kommentar
Merkelig;  jeg har hatt 1 men satt opp og solgt minst 20. Ingen av dem har hatt en så dårlig slide-mekanisme som du nevner. Må ha vært en produksjonsfeil på de to du fikk...

 

-snubbel

5730161[/snapback]

 

 

Tja, jeg har også lest tester der slidermekanismen ble kritisert.

Men jeg håper jo inderlig at de aller fleste 6270-kjøpere har vært heldigere enn meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...