Gå til innhold

Forskjeller mellom to Acer TM 3012WTMi

Anbefalte innlegg

Jeg har etter mye leting og eliminering kommet fram til en Acer TravelMate 3012WTMi som et godt valg. Det finnes derimot to utgaver og jeg er litt usikker på hva som egentlig er forskjellen.

https://prisguiden.no/product.php?productId=41743 (Billigste)

https://prisguiden.no/product.php?productId=41433 (Dyreste)

De eneste forskjellene jeg ser er:

- I915PM / I945PM brikkesett ( :ermm: Wtf?)

- 512 / 1024 MB RAM

- 80 / 100 GB HDD

- Voice Over IP (Kun den dyreste har dette, hva nå det enn måtte være...)

Jeg ser også at de er listet med forskjellig CPU hastighet også (1600 / 1666 MHz), men jeg tror dette er en skriveleif da det:

1) I følge Intel Core Duo processor specifications ikke finnes Core Duo med klokkehastighet 1.6Ghz.

2) Acer selv spesifiserer at disse to utgavene av 3012WTMi begge har Centrino Duo T2300 modellen.

Angående brikkesettet; Så vidt jeg forstår støtter ikke 915PM Centrino Core Duo, så da må vel dette være en skriveleif også?

Noen som er uenige? Noen som vet om flere forskjeller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Voice Over IP (Kun den dyreste har dette, hva nå det enn måtte være...)
Dette er en slik 'telefon'. I praksis et, IMHO, litt upraktisk Bluetooth headset. Edit: Et bilde til.

Ellers skal disse være samme maskin med litt forskjellig specs. Tror bare det er prisguiden som roter litt siden Acer av en eller annen grunn har gitt disse to samme produktnavn/nummer (men forskjellig varenummer). Dobbel RAM og 20GB større disk skal i følge Acer være forskjellene.

Endret av qwert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...