Eclipsed Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hei. For en stund siden falt autorun funksjonen ut. Den ble rett og slett borte ! Ingen cd`r starter automatisk lengre :sad: Hvordan får jeg slått denne funksjone på ?? Jeg kjører Windows XP Pro Kan noe hjelpe meg ?? Magnus Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hvis du høyre-klikker på CD stasjonen å velger properties, velger fanen "Auto play" kan du enten trykke "resore default" eller sette egenskaper for hver CD type. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Autorun?! Hva skal du med det da? Mest irriterende funksjonen i hele Windows. Er det første jeg skrur av etter en installasjon av Windows. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 hvordan skrur du den av da ?? vil gjerne vite hvordan man skrur på og skrur av .... Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Se på hva "Sliver" skrev. Gjentar allikevel: Åpne "Min Datamaskin/My Computer" --> Høyreklikk på cd/dvd-rom --> Egenskaper --> Autokjør --> Gå gjennom lista og velg "Ikke gjør noe" evt. "Start med..". Litt mer slitsomt enn hva det var i Win98.. der kunne man bare velge å deaktivere "Autokjør" med et klikk. - Nuffern _________________ [ Denne Melding var redigert av: Nuffern på 2002-09-23 23:06 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå