Ustedalen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Nå blir jeg plutselig redd for å flytte dit Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Uff, men jeg regner ikke med at de hadde plukket ut den familien om de hadde vært slik, eller hva Men syyyyk dame, det var det, ja. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 "In jesus name i pray, they will be on my pray list until i die" "ASTROLOGY" "I am a spiritual warrior" Stakkars stakkars stakkars barn.... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 syke menneske. stakkars familie Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 "Upon further review, Margareth has decided to accept the money". HAHAHAHAhahahaa hyklerske hurpe! :!: Det hun her trenger er et nakkeskudd... Og en tannregulering. Og alle fettsugingers mor Og nye klær etterpå Og lobotomi Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hun seriøst skremte meg.... Stakkars unger Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 "Upon further review, Margareth has decided to accept the money". HAHAHAHAhahahaa hyklerske hurpe! :!: Det hun her trenger er et nakkeskudd... Og en tannregulering. Og alle fettsugingers mor Og nye klær etterpå Og lobotomi 5723937[/snapback] hva med litt eletrosjokk samtidig med lobotomien.. tror det bør gjøre susen... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hahah, ikke rart mannen hennes var litt gira på konebytte :!: Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hahah, ikke rart mannen hennes var litt gira på konebytte :!: 5725825[/snapback] Det der er noe av det sykeste jeg har sett. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Kjerringa så jo ut som faen sjøl... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 hvor er hagla mi ? religion er roten til alt ond , og fanatikere som dette er så gal at .. jeg har rett og slett ikke ord . btw fikk dere med dere at hun tok i mot pengen , selv om di var "djevel" penger LOL Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 She's not a CHRISTIANAAAAARGH Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg tror nok hun har fått litt dark side inni seg jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå