Complexity Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 hehe.. var en liten hissigpropp hun ja ^^, Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Lol Er det tull? Endret 8. mars 2006 av Gyn3r Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 psycooo.... e fra programmet "konebytte" stakkers unger... bare til dere som ser dette ikkje tenk: ja de e jo amerikanere å de e jo crazy alle sammen blablabla..... har masse familie i statene og de e ganske så oppegående Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Åh... konge. Så episoden her for et par uker sida. Fytti grisen for en møkkakjerring. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Wow, forstyrret blubbe! Synes det er skremmende at sånne folk finnes... Hun sku fått seg en trøkk! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Å FY FAAAAAEN! Er dette Konebytte?? I USA? Dæven dette MÅ jeg bare se hele av! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hun ser skikkelig psyko ut i fjeset! Stakars barna :o Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Shit... jeg viste at det fantes syke kristne, men FY F*EN ho va ikkje god. dette må æ få tak i Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 "Get the hell out of my house! In Jesus' name I pray!" Jeg tror noen har glemt å ta pillen sin. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Syns det der er skummelt jeg altså.. besatt av kristendom og dritt.. Når vi først er innom kristendommen så ser det ut som om hun er djevelen selv der hun sitter.. Hun hadde fått ett skremmeskudd i hodet av meg om hun hadde såtte på den måten i mitt hus Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 In jesus name I pray! Shes dork sided! LOL! hater kristne. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hun var skikkelig ille altså Har nok klikket for henne Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Tror jeg skal finne huset hennes og kle meg ut som satan neste Halloween. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Tror jeg skal finne huset hennes og kle meg ut som satan neste Halloween. 5722757[/snapback] Haha, god ide Im In Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg skal kle meg ut som jesus og slå knock-out på den jævla feite evangelisten. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Haha....tok jo heilt av ho der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå