Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettverkskabelen "plugged out" ?

Anbefalte innlegg

Hei!

Sliter litt med nettet om dagen... jwg har NGT abn med netopia 3351 router og DLink 624 mellom routeren og pc-n min.. jeg opplever at nettet kutter flere ganger i timen og det står at kabelen er plugget ut uten at den er det.. .hva kan det være?

den kommer tilbake i løpet av par sekunder med ganske irriterende :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Sliter litt med nettet om dagen... jwg har NGT abn med netopia 3351 router og DLink 624 mellom routeren og pc-n min.. jeg opplever at nettet kutter flere ganger i timen og det står at kabelen er plugget ut uten at den er det.. .hva kan det være?

den kommer tilbake i løpet av par sekunder med ganske irriterende :(

5718721[/snapback]

Du kan hvertfall se bort fra NGT og netopia som feilkilder.

Ettersom du har en switch i mellom må det være denne, kabel eller nettverkskort som fusker. Er kabelen veldig lang?( > 100m). Er pluggene i orden?

Harselv DLink og aldri opplevd ditt fenomen. På trådløst derimot....

Lenke til kommentar

Hadde samme ruter. Kontaktet produsent, og fikk tilsendt ny og kraftigere strømforsyning. Problemet jeg hadde (som du har nå) er visst velkjent for dem.

Jeg hadde ingen problemer etter jeg fikk den nye strømforsyningen. Har solgt ruteren nå, men såvidt jeg husker var den gamle på 1,5A og den nye på 2,5A.

Redigert: jeg hadde D-Link 624+

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar

vet ikke helt hva som skjer... jeg bruker et integrert nettverkskort... på premium deluxe kortet... har 2 der prøvde begge men samme problem... uten d-linken fungerte det helt topp...

har dere noen andre trådløse routere å anbefale slik at jeg slipper dette problemet... Ikke D-Link ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...