xadox Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei! Sliter litt med nettet om dagen... jwg har NGT abn med netopia 3351 router og DLink 624 mellom routeren og pc-n min.. jeg opplever at nettet kutter flere ganger i timen og det står at kabelen er plugget ut uten at den er det.. .hva kan det være? den kommer tilbake i løpet av par sekunder med ganske irriterende Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 En mulighet som jeg har sett er et dårlig nettverkskort. Byttet fra et SMC kort til 3Com så forsvant problemet. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Har hatt akkurat samme problem for litt siden, og tror det skyldes din kjære dlink. Prøv å ta ut strømmen på den og vent litt før du plugger til igjen. Hos meg ga dette seg da. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hei! Sliter litt med nettet om dagen... jwg har NGT abn med netopia 3351 router og DLink 624 mellom routeren og pc-n min.. jeg opplever at nettet kutter flere ganger i timen og det står at kabelen er plugget ut uten at den er det.. .hva kan det være? den kommer tilbake i løpet av par sekunder med ganske irriterende 5718721[/snapback] Du kan hvertfall se bort fra NGT og netopia som feilkilder. Ettersom du har en switch i mellom må det være denne, kabel eller nettverkskort som fusker. Er kabelen veldig lang?( > 100m). Er pluggene i orden? Harselv DLink og aldri opplevd ditt fenomen. På trådløst derimot.... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg får beskjed at jeg mister kontakten et sek hver gang jeg får meld eller tlf ringer... Om da telefonen ligger oppå den lille jalla switchen jeg har på pulten. Lenke til kommentar
Koshs Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Eg har hatt same problem, og det gjekk no opp for meg at kanskje det er D-Linken min som har skylda. Skal prøve å restarte den. Takk for tipset! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Hadde samme ruter. Kontaktet produsent, og fikk tilsendt ny og kraftigere strømforsyning. Problemet jeg hadde (som du har nå) er visst velkjent for dem. Jeg hadde ingen problemer etter jeg fikk den nye strømforsyningen. Har solgt ruteren nå, men såvidt jeg husker var den gamle på 1,5A og den nye på 2,5A. Redigert: jeg hadde D-Link 624+ Endret 8. mars 2006 av Vandalen Lenke til kommentar
xadox Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 vet ikke helt hva som skjer... jeg bruker et integrert nettverkskort... på premium deluxe kortet... har 2 der prøvde begge men samme problem... uten d-linken fungerte det helt topp... har dere noen andre trådløse routere å anbefale slik at jeg slipper dette problemet... Ikke D-Link Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Har samme problemet nå om dagen. Må resette routeren en gang daglig den siste uken. Det er irriterende, og dette er den andre routeren NGT har sendt meg som er slik. Har vel vært kunde hos de i 4 år nå. Lenke til kommentar
xadox Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 er det NGT-s router det var noe feil med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå