Gå til innhold

Er dette et bra kjøp?Kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

NP9890-V Notebook Computer

Superior Gaming Technology - Take your game to the new level with NP9890 featuring the most powerful GeForce Go 7800 GTX PCI-Express 16X Graphics from nVIDIA.

Display

17.0" Wide Viewing Angles WUXGA Active Matrix LCD with Super Clear Glossy Surface (1920 X 1200)

Processor

Intel® Pentium® 4 Processor 660 with HT :thumbup: Technology / 2MB L2 Cache, 3.6GHz (LGA775, 800MHz FSB)

Sinnsykt!

Video Display Controller

Nvidia GeForce GO 7800 GTX :dribble: PCI-Express 16X Graphics with 256MB DDR3 Video Memory

Memory

2GB :hmm: Dual Channel DDR2 SDRAM at 533MHz 2 X 1024MB

Primary Hard Drive

100.0GB (SATA 7200rpm :D ) SATA 150 Hard Drive

Floppy Drive

External USB 3.5" 1.44MB Floppy Drive

CD-ROM/DVD-ROM Drive

8X DVD ± R/RW/ 4X +DL Multi Drive & Softwares

Battery

12 Cell Smart Li-ION Battery

Modem

Integrated 56K V.90 Internal Fax/Modem

Network Adapter

Integrated 1000Mbps Ethernet LAN + Internal 802.11g Wireless LAN

+Tv tuner :innocent:

Operating System

Microsoft Windows XP Professional

Free Accessories Included

110V/220V Autoswitch AC Adapter and Power Cord

User's Manual and Utility Driver Disc

Standard Carrying Bag

Your Price: $3,249.00 :(

1-year standard warranty from Sager:

++++Frakt!

Er dette en bra bærbar?,med HT og pentium4??!

post-95405-1141771701_thumb.jpg

Endret av Hellraider
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville vel kasta pengene mine inn i en stasjonær hvis den primært skal brukes til spilling.

Er det for å få en bærbar ville jeg senket krava (og prisen;)) litt. Gått for en core-duo fra intel og et litt svakere skjermkort. Dermed har men "det beste" fra 2 verdener.

Lenke til kommentar

Ojojoj. Ingen tvil om at det er en rå maskin...

Men skal du bestille den må du i tillegg betale 25% mva. Da er du i så fall raskt oppe i 27 000,- inkludert frakt. Men du ordner det kanskje på annet vis?

Uansett så ville jeg kanskje sett på M570A fra Netshop. Den kan du konfigurere rimelig likt (inkludert skjermkort) for 22000,-. Litt greit å ha en seriøs norsk forhandler å forholde seg til når en skal svi av såpass med penger eller? Denne får du dog "bare" med Pentium Mobile 2,13. Personlig ville jeg vel egentlig foretrukket denne prosessoren i en bærbar...

Alternativ 2 er kanskje en Dell Ispiiron 9400 rimelig topp-spesifisert. Da får du Dual Core, men ikke riktig like rått skjermkort.

Olav

Lenke til kommentar

Hvor mye veier den?! På bildet ser den relativt massiv ut...jeg gjetter på 5-5.5 kg.

Ville vurdert om det er en bærbar du trenger. Hvis du bare skal flytte den bort til kompiser for spilling, så er et sånt beist greit (og da ville nok jeg også gått for Dell 9400), men hvis den faktisk skal være portabel til bruk i skole, jobb, togturer etc, så er den alt for stor. Og hvis du ikke skal flytte den i det hele tatt, så gå for en stasjonær.

- Trond

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...