Hellraider Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) NP9890-V Notebook Computer Superior Gaming Technology - Take your game to the new level with NP9890 featuring the most powerful GeForce Go 7800 GTX PCI-Express 16X Graphics from nVIDIA. Display 17.0" Wide Viewing Angles WUXGA Active Matrix LCD with Super Clear Glossy Surface (1920 X 1200) Processor Intel® Pentium® 4 Processor 660 with HT Technology / 2MB L2 Cache, 3.6GHz (LGA775, 800MHz FSB) Sinnsykt! Video Display Controller Nvidia GeForce GO 7800 GTX PCI-Express 16X Graphics with 256MB DDR3 Video Memory Memory 2GB Dual Channel DDR2 SDRAM at 533MHz 2 X 1024MB Primary Hard Drive 100.0GB (SATA 7200rpm ) SATA 150 Hard Drive Floppy Drive External USB 3.5" 1.44MB Floppy Drive CD-ROM/DVD-ROM Drive 8X DVD ± R/RW/ 4X +DL Multi Drive & Softwares Battery 12 Cell Smart Li-ION Battery Modem Integrated 56K V.90 Internal Fax/Modem Network Adapter Integrated 1000Mbps Ethernet LAN + Internal 802.11g Wireless LAN +Tv tuner Operating System Microsoft Windows XP Professional Free Accessories Included 110V/220V Autoswitch AC Adapter and Power Cord User's Manual and Utility Driver Disc Standard Carrying Bag Your Price: $3,249.00 1-year standard warranty from Sager: ++++Frakt! Er dette en bra bærbar?,med HT og pentium4??! Endret 11. mars 2006 av Hellraider Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Absolut en rå bærbar! Men med en standard desktop prosessor så vil den bli utrolig varm, er jeg redd. En solid desktop erstatter, vil jeg tro. Om den er verdt så mye penger, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Hellraider Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Ja,blir nok det men det e et hav av vifter på den. 3200 USD e ca 22000kr Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Men spørsmålet blir vel om du kan kalle denne en barbar hehe. så fort du drar ut strømmen mens du spiller så kan du vel spille 5 min til også er batteriet tomt.. for alt detta må bruke en del strøm skulle jeg mene Lenke til kommentar
ganilsen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ville vel kasta pengene mine inn i en stasjonær hvis den primært skal brukes til spilling. Er det for å få en bærbar ville jeg senket krava (og prisen;)) litt. Gått for en core-duo fra intel og et litt svakere skjermkort. Dermed har men "det beste" fra 2 verdener. Lenke til kommentar
Lid/Ran Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ojojoj. Ingen tvil om at det er en rå maskin... Men skal du bestille den må du i tillegg betale 25% mva. Da er du i så fall raskt oppe i 27 000,- inkludert frakt. Men du ordner det kanskje på annet vis? Uansett så ville jeg kanskje sett på M570A fra Netshop. Den kan du konfigurere rimelig likt (inkludert skjermkort) for 22000,-. Litt greit å ha en seriøs norsk forhandler å forholde seg til når en skal svi av såpass med penger eller? Denne får du dog "bare" med Pentium Mobile 2,13. Personlig ville jeg vel egentlig foretrukket denne prosessoren i en bærbar... Alternativ 2 er kanskje en Dell Ispiiron 9400 rimelig topp-spesifisert. Da får du Dual Core, men ikke riktig like rått skjermkort. Olav Lenke til kommentar
Bols Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hvor mye veier den?! På bildet ser den relativt massiv ut...jeg gjetter på 5-5.5 kg. Ville vurdert om det er en bærbar du trenger. Hvis du bare skal flytte den bort til kompiser for spilling, så er et sånt beist greit (og da ville nok jeg også gått for Dell 9400), men hvis den faktisk skal være portabel til bruk i skole, jobb, togturer etc, så er den alt for stor. Og hvis du ikke skal flytte den i det hele tatt, så gå for en stasjonær. - Trond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå