AiKi Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Skulle gjerne hatt tak i hva som er den siste patchen til dette spillet, som jeg tenke å prøve online. Ubisofts IL-2 sider er tatt ned, naturlig nok, og det er ikke veldig mange steder man finner stoff om det. Jeg har lagt merke til at endel her spiller det enda, og lurer på hva som er den siste patchen, og om jeg evt. kan få en link. Om noen har tips til servere man kan spille på, ville ikke det skade, heller. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Det spørs hvilken versjon av spillet. IL-2 Sturmovik: v1.2 Finnes her. Il-2 Forgotten Battles (standalone, uten Pacific Fighters): v1.22 Finnes her. Pacific Fighters (standalone): v4.04 Pacific Fighters/IL-2 Forgotten Battles Merged Install: v4.04m Når det gjelder online, så er Hyperlobby det mest brukte/beste alternativet. Men der spilles det nesten bare med FB+PF+AEP (4.04m). (FB = IL-2 Forgotten Battles, PF = Pacific Fighters, AEP = Aces Expansion Pack). Av disse er vel AEP vanskelig å oppdrive idag. Det kommer en "Air Combat Collection" med alle tre snart, og til relativ billig pris (play har den til £15, dvs rundt 175kr, kommer i slutten av mars ser det ut som). Den offisielle websiten til IL2 er for tiden http://www.pacific-fighters.com, men den er dedikert til PF. Bare å spørre hvis du trenger mer hjelp Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå