juleribba Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 hei har akkurat fått meg lappen og har i den annledning fått donert en 85modell ford scorpio den har en kassettspiller som ikke fungerer engang, så den må ut. Tenkte da at jeg skulle spandere på meg en cd spiller Men vil den passe, eller har kontaktstandaren i bil forrandret seg siden gamle dager? setter pris på svar Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Kontaktstandarden har forandret seg, men en liten adapter til rundt en hundrelapp(?) løser det problemet Lenke til kommentar
Defus Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Finn ut hvilken størrelse budsjettet ditt skal ligge på, også sjekke du Alpine og Pioneer spillere som passer til budsjette. Lenke til kommentar
juleribba Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 budsjett er er minimalt! skal bruke minst mulig. tror jeg kjøper en pioneer spiller jeg fant til 900kr, jada vet det er drittlyd! skal bare ha noe å høre på i bilen jeg, er bare de orginale høytalerene der men takker for svar. btw er det noen som vet hvor jeg får kjøpt slike adaptere? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg kjøpte ny cd-spiller til min 84 mod Toyota og der passet alt som det skulle. Men måtte til å koble om ene pluggen. Så mest sansynlig vil det passe fint, men litt kobling må du nesten regne med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå