Schnickaschnicka Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Har alle kriteriene til valerous unit ribbon som er 25 timer som sqaud member og leader. har det og og siste kravet er IAR: 45 team points. da regner jeg med at IAR står for In a round og jeg fikk 150 med min squad. Hvorfor får jeg ikke ribbonet når jeg har prøvd 5 ganger og fått over 45 team points? Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Har alle kriteriene til valerous unit ribbon som er 25 timer som sqaud member og leader. har det og og siste kravet er IAR: 45 team points. da regner jeg med at IAR står for In a round og jeg fikk 150 med min squad. Hvorfor får jeg ikke ribbonet når jeg har prøvd 5 ganger og fått over 45 team points? 5718247[/snapback] Fordi DU må få over 45 team points. Hva squaden din får er irrelevant. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ganske lett å få 45 teampoints vist du er medic/support. Samt tar masse flagg. Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det er kun dine poeng som teller, ikke alle i din squad! Mitt tips er Karkand som support. Med så mange snipere som legger ut claymores overalt er det lett å stable seg over 45 team-poeng i en runde. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 dersom du er 26 min i et squad og du har 40 teampoints får du også en ribbon. denne anbefales på en server med 16 på hvert lag, karkandrundene varer ikke i 26 min Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 fikk nå 59 poeng for meg selv mens jeg var i squad. Jeg fikk ikke noe. Begynner å bli rimelig lei å prøve nå. Hvorfor går det ikke? Det har vel ikke noe å si om jeg er member eller leader? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 fikk nå 59 poeng for meg selv mens jeg var i squad. Jeg fikk ikke noe. Begynner å bli rimelig lei å prøve nå. Hvorfor går det ikke? Det har vel ikke noe å si om jeg er member eller leader? 5721361[/snapback] 59 i teamwork eller combat+teamwork? Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 combat+teamwork. Hva er teamwork score da? Kan noen forklare akkurat hva jeg må gjøre Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Det jeg gjorde når jeg gikk for å ta den var å dele ut supplybags til de som trengte det. Fant en hissig AT-kar og diltet etter han. Du må ha 45 teampoints, dvs 45 poeng når killsene dine er trukket i fra. På den jeg nenvte må du har 40 teampoints, og i tillegg være 26 min i et squad i en enkelt runde. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 combat+teamwork. Hva er teamwork score da? Kan noen forklare akkurat hva jeg må gjøre 5721586[/snapback] Teamwork poeng er alt det andre du får bortsett frå poengene du får når du dreper nokon. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Beste er nok å spille på Karkand som jeg nevnte tidligere. Finn en 64-server, med max 32 spillere (da bruker rundene å vare lengre). Være medic/support, join en squad som spiller som et lag(!), sleng ut medkits/ammo overalt(!), ta flagg. Off topic: Personlig synes jeg dette jaget etter badges/ribbons/medals tar gleden vekk fra spillet. Men det er bare min 2 cent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå