Gå til innhold

Hele poenget med konsoller blir borte når..

Anbefalte innlegg

Jeg syntes hele poenget med konsoller blir borte når man sitter foran en dataskjerm og spiller. Konsollens største styrke er vel soffakroken, multiplayer med venner tilstede og stor skjerm..eller?

Xbox360 på en dataskjerm er vel ikke akkurat så gøy? Sikter til VGA-kabelen til konsollen

Edit: snakker om å koble Xboxen til en primært dataskjerm, ikke stor LCD skjerm

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

ser ikke problemet... VGA kabelen er også fot LCD skjermer som f.eks ikke har komponet, ingen fler scarter ighen eller noen som bil bruke vga kabel. bedre enn scart..

Lenke til kommentar
Jeg syntes hele poenget med konsoller blir borte når man sitter foran en dataskjerm og spiller. Konsollens største styrke er vel soffakroken, multiplayer med venner tilstede og stor skjerm..eller?

Xbox360 på en dataskjerm er vel ikke akkurat så gøy? Sikter til VGA-kabelen til konsollen

Hva er problemet egentlig?Har LCD pc-skjerm og kommer ikke til å bruke tv'n igjen før jeg får råd til en ordentlig en.Å spille med VGA kabel på pc'n er som natt og dag i forhold til en gammel tv slik jeg har.Skal man ha venner på besøk og more seg litt er det ikke værre enn å bære den inn i stua igjen.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Jeg er enig i at konsoll er best i fra sofakorken på en stor skjerm og gjerne sammen med venner. Siden jeg bor på hybel og ikke er helt sikker på hva det neste året bringer velger jeg å koble Xboxen til LCD skjermen i stedet for å bruke penger på en middels god LCD-TV i 23-27" klassen.

Noen bor kanskje hjemme enda og har ikke råd til å kjøpe en LCD-TV eller kanskje de ikke får lov :tease:. Da er det greit å kunne koble konsollen til PC skjermen slik at man kan sitte i fred på gutterommet og ikke i stua hvor hele familien trasker forbi.

Og en annen viktig ting er kanskje at VGA kablen nå gjør det lett å koble konsollen til PC skjermen. Før måtte man kjøpe ymse bokser som kunne overføre signaler og selv da var vel ikke oppløsningen noe bedre. Nå kobler man enkelt opp og får høy oppløsning.

Lenke til kommentar

Jeg spilte mye Xbox 360 på PC skjermen min, før jeg kjøpte meg HD ready LCD TV. Poenget var at jeg kunne oppleve å spille i HD (1280x720) på PC monitoren min uten å legge ut for mer enn en ekstra kabel. Selv om den gamle 32" CRT TVen i stua vanligvis var å foretrekke, særlig i multiplayer med flere i samme rom, så trives Xbox 360 best i 720p.

Dessuten har jeg ingen betenkeligheter med å spille på PC monitor. Alle PC spillene min spilles på samme skjerm, uten at jeg ser noen spesiell grunn til hvorfor det skulle være så annerledes med en konsoll.

Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri giddet å spille på en 19tommer lcd (pc skjerm). Er enig med Uber.. All kosen med er å sitte i sofaen forran en større skjerm. Så lenge man ikke bor på studenthybel eller har veldig liten plass vel og merke.. Har selv spilt på 37tommer lcd, men den er solgt nå, og nå spiller jeg på en vanlig crt 28 tommer. Det er grusomt! Så jeg selger xboxen og sparer meg til en 50tommer i stedet!:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...