DementedAlbino Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Skal ha meg nytt headset til mobilen\pc, og vurderer disse to. Vil at det skal ha best mulig komfort når det er festet på øret, og det må ha tåle at jeg beveger meg litt vekk fra mobilen\pcen uten at det bryter. Så kan dere anbefale meg et av disse, eventuelt noen andre? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Definitivt HBH-608. HBH-settene er veldig behagelige og lyden er god. Kan dessverre ikke si det samme om Jabra. Men... dette er jo smak og behag. På noen ører sitter Jabra-settene bedre :-) -snubbel Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Ikke noen andre som har erfaring med disse to? Hvordan er HBH-660 i forhold til de to nevnte? Endret 15. mars 2006 av svortevik Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Vel, da venter jeg på et HBH-60 i posten som jeg fikk kjøpt billg. Noen som kan si meg om dette er bra, eventuelt om dette er noe jeg bør bytte ut innen kort tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå