Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC'en har problemer med å starte

Anbefalte innlegg

Jeg har en bærbar Acer Aspire 1520 og den har jeg hatt i 3/4 år nå. Nå i de siste dagene har det vært problem med å starte den. Det kommer ingenting opp på sjermen og det virker som om ikke prossesoren får starta riktig. Så jeg må rett og slett holden start-knappen lenge inne for å slå den av og prøve på nytt. Som oftest starter den som normalt andre eller tredje gang jeg prøver, men uansett dette er irriterende, og jeg er redd for at den ikke vil starte i det hele tatt en dag. Pc'en er kjøpt på nettet så da vet jeg ikke hvordan det vil gå om jeg må sende den på reperasjon.

Noen som vet hva som er årsaken til dette. Har tenkt på at det kanskje hadde noe med batteriet, men den funker jo som normalt når jeg får den i gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da må det isåfall være batteriet som er problemet, strømkabelen funker, jeg bruker jo denne pc'en akkurat nå. Viss det er batteriet, er det lett å få tak i et nytt da? De har det ikke på den nettbutikken jeg kjøpte pc'en fra

Lenke til kommentar

Et annet problem med denne pc'en er at det innebygde trådløse nettverket ikke vil aktiveres lenger så jeg må bruke et usb-nettverksadapter istedet. Når jeg prøver å aktivere det med snarveisknappen kommer det bare opp No Device som ikke sier meg så mye som ikke har så god greie på data, hehe:p

Lenke til kommentar
Tror du det er mye virus og spyware før maskina får boote?

5718343[/snapback]

Leste nok litt for kjapt gjennom første innlegg :blush:

Tenkte meste på at han omtalte seg selv som en mindre datakyndig person. Slike maskiner blir ofte infisert av alt mulig rart. Bootsector virus kanskje :whistle: men det finnes kanskje ikke lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...