mellowd Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Heisann. vurderer nå sterkt å kjøpe meg ny mobil men har rota meg litt bort i alle modeller etc, har kommet fram til 2 modeller som jeg er veldig intresert i. Det er Samsung Z500 og siemens SXG75. Har lest begge testene på amobil å klarer fortsatt ikke å bestemme meg. så jeg lurte på et par ting: -Er virkelig batteriet og dekningen på Z500 så dårlig som Amobil skal ha det til? Noen som har erfaringer med det? -Er det en mulighet til å bruke GPS`en i SXG75 uten å betale? å få noen enklere kart etc? kanskje laste kart over på minnekort? -Er det noen andre telefoner dere kanskje vil anbefale? har et par krav å de er: -Bluetooth -Mp3 -ikke koste over 3000 kr UTEN abo. -Gjerne klapp telefon, men det er mer et ønske en et krav. Takker på forhånd for alle svar. -Mellowd- Lenke til kommentar
Berserkir Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Vel jeg skal ikke uttale meg om Siemens telefoner, for de rører jeg ikke med ildtang engang. Men hvis du trenger en bra telefon til under 3000 burde du sterkt vurdere Nokia 6270. Den er desverre utsolgt mange steder nå, men med god grunn. Sjekk ut www.utenabonnement.no Der selger de den for 2500,- Det er det billigste jeg har sett. Den har alle kravene dine pluss litt til Lenke til kommentar
mellowd Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Vel jeg skal ikke uttale meg om Siemens telefoner, for de rører jeg ikke med ildtang engang. Men hvis du trenger en bra telefon til under 3000 burde du sterkt vurdere Nokia 6270. Den er desverre utsolgt mange steder nå, men med god grunn. Sjekk ut www.utenabonnement.no Der selger de den for 2500,- Det er det billigste jeg har sett. Den har alle kravene dine pluss litt til 5719313[/snapback] Nokia er igrunn uaktuelt pga tidligere erfaringer. glemte å ta det med i første post. beklager. Men takk for tipset alikevel =) Er det noen andre som har noe de vil si? kanskje none som kan fortelle meg litt om z500? er den virkelig så dårlig som telefon som amobil skal ha dte til? med tanke på dekning, samtale kvalitet og batteri? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Henger meg på denne tråden. Trenger sårt å få byttet ut SE P900 Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Kan jeg kjøpe din P900? Jeg betaler godt, for denne mobilen er fantastisk! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Kan jeg kjøpe din P900? Jeg betaler godt, for denne mobilen er fantastisk! 5720571[/snapback] Egentlig ikke. Har mett av meldinger som jeg ikke vil slette. Eller det er bare 2 meldinger Lenke til kommentar
mellowd Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Hehe, hyggelig at folk henger seg på, men er det ingen som kan hjelpe meg litt her? redd for å stå igjen med mobil til 3tusen kroner som ikke er noe særlig... Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Kan jeg kjøpe din P900? Jeg betaler godt, for denne mobilen er fantastisk! 5720571[/snapback] Egentlig ikke. Har mett av meldinger som jeg ikke vil slette. Eller det er bare 2 meldinger 5720603[/snapback] Skal den bare ligge der da? Betaler godt! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hehe, hyggelig at folk henger seg på, men er det ingen som kan hjelpe meg litt her? redd for å stå igjen med mobil til 3tusen kroner som ikke er noe særlig... 5721268[/snapback] Ut av de to du har listet opp. Så ville jeg valgt Samsung. Synes ikke Siemens er verdt pengene. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det er jo helt feil å si at SXG75 ikke er verdt pengene. Den har jo et vell av funskjoner til en veldig gunstig pris! Jeg ville gått for denne, hvis du ikke har noe imot at den er relativt stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå