TST Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 I fjor ble Ghost Recon lansert, spillet som kan sees på som Rainbow Six i friluft. Ghost Recon høstet for det meste glimrende kritikker, blant annet her i Gamer.no. Etter at en av våre helter har tatt turen til Afrika i tilleggspakken Ghost Recon: Desert Siege, er det nå Cuba som står for tur. Ubi Soft har vært så greie å sende oss en tidlig versjon av spillet som har lagt grunnlaget for vår sniktitt. Les hele sniktitten Lenke til kommentar
propel Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 hmmm..det ser litt kjedlig ut. er ikke G-R og Rainbow 6 greiene litt vell oppbrukt nå a? På tide at det kommer noe nytt revolosjnerende(skrive feil)spill snart som kicker ass bedre enn denna gamle oppkasten. Og mener jeg ikke no UT2003...som faktisk ikke var no imponerende... Lenke til kommentar
Mister-JG Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 20:00, skrev propel:hmmm..det ser litt kjedlig ut. er ikke G-R og Rainbow 6 greiene litt vell oppbrukt nå a?På tide at det kommer noe nytt revolosjnerende(skrive feil)spill snart som kicker ass bedre enn denna gamle oppkasten. Og mener jeg ikke no UT2003...som faktisk ikke var no imponerende... Smaken er (heldigvis)som baken. Jeg gleder meg stoooooort til GR:IT kommer........ Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 20:00, skrev propel:hmmm..det ser litt kjedlig ut. er ikke G-R og Rainbow 6 greiene litt vell oppbrukt nå a? Jeg skal gi deg oppbrukt jeg... Jeg gleder meg iallefall til Island Thunder! Men, det er selvsagt Raven Shield som jeg virkelig venter på! Når det kommer ut skal vi se om R6 er oppbrukt...hmph! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg