maskot Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) eg tenkte her litt, sia eg skal kjøpe meg stajonær pc til konfirmasjonen, ca til 10 000. då har eg litt lyst til å sjå ka du kan få for den prisen no, litt +/- då vil eg sjå ken her som klare å bygge beste stasjonære pc, med alt tilbehør, eller kanskje uten om du føle for det..(men helst med skjerm uansett) det vil være til gaming eg vil sjå då eg prøvde i sta, men den vart berre misslykka og til 15 000 :thumbd: noken som veit om at prisane vil synke på noken komponenta innen 2-3 måna? det kjem jo nye skjermkort no så eg trur no vertfall dei vil gå ned i pris.. lykke til! Endret 7. mars 2006 av maskot Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 FERDIG! deler 6.600 skjerm 2 400 Tastatur og mus 300 ogsaa har du 700 til aa leke med Lenke til kommentar
Nevermind75 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 bare ett raskt forslag, en bra maskin til ca. 8300 uten skjerm: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=25762 bør muligens bytte ut noen deler for å få alt fra samme sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå